«کیانی» رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور شد

طی حکمی از سوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

کد خبر: ۱۷۰۱۹۲
۱۲:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد.

طی حکمی از سوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

در حکم محمدرضا عارف برای ابوالفضل کیانی بختیاری آمده است: «نظر به تعهد تجارب ارزنده و توانمندی‌های علمی، مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از توانمندی‌های همکاران و همراهی همه مدیران و کارشناسان اندیشمند، با برقراری ارتباط و هماهنگی‌های مؤثر ستادی و دستگاه‌های اجرایی و اهتمام شایسته به وظایف قانونی و در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

محمدرضا عارف»

کیانی دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکترای مدیریت جهانی کسب و کار‌های کوچک و متوسط (SMEs) از دانشگاه علوم کاربردی اف. اچ. ام آلمان است.

وی که پیشتر در نهاد ریاست جمهوری در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در حوزه معاون اول سابقه فعالیت داشته است در کارنامه فعالیت‌های مدیریتی، اجرایی و علمی‌اش مدیرعاملی سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه ریزی راهبردی، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره شرکت‌های تابعه و وابسته ایدرو و تدریس در دانشگاه‌های تهران دیده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: