کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴

اوج هیجان در پاریس؛ کامبک طلایی زارع ناتمام ماند!/ شادی غیراخلاقی گرجی +ویدیو

امیرحسین زارع در فینال کشتی آزاد المپیک پاریس، وقت اول را با نتیجه سنگین از گنو پتریاشویلی گرجستانی شکست خورد و در وقت دوم شانس زیادی برای جبران داشت اما در نهایت شکست تلخ را پذیرفت و به نقره رضایت داد.

کد خبر: ۱۷۰۱۶۱
۲۲:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس در دیداری عجیب و پر افت و خیز به مدال طلا نرسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر آیال لازاریف از قرقیزستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر آمارور دسی از کانادا را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

زارع در این مرحله در یک کشتی نزدیک و سخت با نتیجه ۲ بر ۱ از سد طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

به گزارش دیدارنیوز، زارع در دیدار فینال ابتدا با نتیجه ۱۰ بر یک از گنو پتریاشویلی، قهرمان جنجالی و پرحاشیه جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از گرجستان عقب افتاد اما در وقت دوم این نتیجه به ۱۰ بر ۹ تغییر کرد و زارع چند ثانیه برای پیروزی و مدال طلا کم آورد.

تسنیم درباره این مسابقه نوشت: گنو پتریاشویلی، آزادکار گرجستانی در فینال المپیک پاریس علاوه بر اینکه در شروع مسابقه بار‌ها به صورت امیرحسین زارع ضربه زد و در زمان دوم هم بار‌ها استراحت کرد، بعد از پایان کشتی و پیروزی میلیمتری، مقابل زارع حرکت غیر ورزشی را انجام داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: