دیدارنیوز در روز خبرنگار برگزار کرد

هفت سالگی در جمع همراهان+گزارش عکس

مراسم روز خبرنگار و هفتمین سالگرد تولد دیدارنیوز در جمع روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۰۱۳۶
۱۷:۰۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز ـ نسیم قاضی زاده همزمان با روز خبرنگار، عصر چهارشنبه (۱۷ مردادماه) مراسم وزینی با حضور روزنامه‌نگاران، فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سالن آمفی تئاتر  پایگاه خبری تحلیلی دیدارنیوز برگزار شد

در این مراسم که با هدف بزرگداشت روز خبرنگار و برگزاری تولد هفت سالگی دیدارنیوز برگزار شد، مهندس حسن محمدیان مدیرمسئول دیدارنیوز از مسیری که طی هفت سال گذشته تا به امروز طی کرده بود و فراز و نشیب‌های متعدد دیدارنیوز صحبت کرد. او گفت که بار‌ها در دیدار‌ها مختلف ضمن حمایت از آزادی رسانه‌ها روی این مساله تاکید کرده است که با ایجاد محدودیت برای رسانه‌های داخلی، تنها اتفاقی که می‌افند، کشیده شدن مردم به سمت رسانه‌های خارجی و از دست دادن مرجعیت رسانه‌ای است.

محمدیان در جمع بزرگان سیاسی اجتماعی ایران که بسیاری از آن‌ها طی این سال‌ها گفت‌وگو‌های متعدد و پربازدیدی را با دیدارنیوز داشتند، از آن‌ها دعوت کرد تا به ایراد سخنانی درباره این رسانه و تجربیاتی که در این سال‌ها از همکاری با آن داشتند بپردازند.

در ادامه این مراسم سردبیران ادوار دیدارنیوز، علی شکوهی، محمد مهدی تولایی، علیرضا خوشبخت وآرش راهبر درباره تجربه سردبیری این رسانه طی هفت سال گذشته صحبت کردند. سپس خبرنگاران و همکاران بخش‌های مختلف دیدارنیوز در زمینه مسائل و مشکلاتی که به ویژه طی سال‌های اخیر با آن‌ها دست به گریبان بوده‌اند سخن گفتند.

در پایان این مراسم، شمع کیک تولد هفت سالگی دیدار با حضور مدیرمسئول و چهار سردبیر قبلی دیدارنیوز فوت شد و حاضران در جمعی گرم و صمیمی با خاطره باشکوه روز خبرنگار یک عکس یادگاری دست جمعی گرفتند و دیدارنیوز را ترک کردند.

از جمله این حاضرین می‌توان به مهندس محمد توسلی دبیرکل نهضت آزادی، حجت‌الاسلام عباس امیری فر مشاور فرهنگی دولت نهم و دهم، رحمت الله بیگدلی استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی، مهدی نصیری، فعال سیاسی و سردبیر سابق روزنامه کیهان، دکتر مجید حسینی پژوهشگر و مدرس دانشگاه، حجت‌الاسلام محمدتقی اکبرنژاد پژوهشگر مسائل دینی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی پژوهشگر مسائل دینی، دکتر غلامعلی رجایی فعال اصلاح‌طلب، دکتر حسن بهشتی پور تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل و مدرس دانشگاه، دکتر مهدی مطهرنیا، تحلیلگر ارشد مسائل بین‌الملل و مدرس دانشگاه، دکتر محمد جواد حق شناس فعال سیاسی اصلاح‌طلب، حمید آصفی کارشناس سیاسی، مهدی عرب صادق فعال سیاسی اصول گرا، هدایت الله خادمی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی پازوکی استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، وهاب عزیزی فعال سیاسی، دکتر احمد بخارایی جامعه شناس و مدرس دانشگاه، جهانبخش محبی نیا فعال سیاسی و نماینده ادوار مجلس، امیر آریازند فعال سیاسی اصلاح طلب، عباس معینی فعال سیاسی و... اشاره کرد.

گزارش عکس مراسم روز خبرنگار و در هفت سالگی دیدارنیوز

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: