قیمت طلا و سکه +جدول

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳، همراه با کاهش قیمت دلار، در روند نزولی بازگشایی شد. بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی بود و تنها، قیمت سکه گرمی ثابت ماند.

کد خبر: ۱۷۰۱۲۸
۱۳:۴۸ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ همراه با افت قیمت دلار، با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در برخی از قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار در پله‌های ابتدایی کریدور ششم نوسانی شده است.

قیمت طلا و سکه امروز همراه با کاهش قیمت دلار، در روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش یک دلاری، با رقم ۲۴۳۱ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار نیز در معاملات پشت خطی روز گذشته، با کاهش مواجه شده بود و به این ترتیب با آغاز معاملات امروز، در پله دوم از کریدور ششم نوسانی شده است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با دو سنت افزایش، روی رقم ۲۷ دلار و ۴۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل، اما با ۹۰۰ تومان کاهش، گرمی ۵۳ هزار و ۲۴۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی بود و تنها، قیمت سکه گرمی ثابت ماند. در این لحظه قیمت سکه امامی با ۲۹۵ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز در روند نزولی قرار گرفته و مانند سکه کاهشی شده است. هر مثقال طلا با ۱۹۲ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۵۷ هزار تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۵۶ هزار و ۲۶۴ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۸۸ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه بهار آزادی و گرمی کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۶۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۰ هزار تومان و حباب ربع سکه ۳۵ هزار تومان کاهش و حباب سکه بهار آزادی ۱۸۰ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۴ هزار تومان افزایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: