جنگ غزه و کشتار ادامه دارد

جنایت تازه اسرائیل در غزه

در کشتار جدید رژیم جنایتکار اسرائیل در مرکز شهر غزه، بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها تن زخمی شده‌اند. دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: کشتار امروز در چارچوب نسل کشی است که توسط اشغالگران انجام شده است.

کد خبر: ۱۷۰۱۰۰
۰۹:۴۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: جنگ ویرانگر اسرائیل در نوار غزه وارد سیصد و نهمین روز خود شده و نیرو‌های اشغالگر پس از نماز صبح کشتار جدیدی را مرتکب شدند به طوریکه در نتیجه بمباران مدرسه‌ای که هزاران آواره در آن زندگی می‌کردند بیش از ۱۰۰ نفر شهید شدند.

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بمباران مستقیم نمازخانه مدرسه را در حالی که آوارگان در حال اقامه نماز صبح بودند با سه موشک هدف قرار داد، خاطرنشان کرد: در اولین لحظه ورود او به محل، اجساد روی هم انباشته شده بود.

این خبرنگار اشاره کرد: تیم‌های پزشکی به دلیل اینکه نمی‌توانند هویت شهدا را شناسایی کنند، مجبورند اجزای تکه تکه شده پیکر شهدا را در یک کفن جمع کنند.

نیرو‌های دفاع مدنی با بیان اینکه اجساد شهروندان بر اثر بمباران این مدرسه توسط رژیم صهیونیستی آتش گرفته است، خاطرنشان کردند: نیرو‌های ما در تلاش برای مهار آتش برای خارج کردن و یافتن اجساد شهدا و نجات مجروحان هستند.

مدیر آمبولانس و اورژانس نوار غزه نیز این کشتار را جنایتی فجیع توصیف کرد، در حالی که سخنگوی دفاع مدنی در نوار غزه به الجزیره تاکید کرد که بمباران این مدرسه توسط رژیم صهیونیستی منجر به شهادت ۹۰ درصد از آوارگان شد.

سخنگوی دفاع مدنی غزه افزود: اشغالگران آوارگان را که در حال اقامه نماز صبح در مدرسه الطابعین در محله الدرج در شرق غزه بودند با سه موشک هدف قرار دادند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه به تلویزیون عربی گفت: استان غزه بیمارستان کافی برای پذیرش این همه مجروح ندارد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه افزود: کشتار امروز در چارچوب نسل کشی است که توسط اشغالگران انجام شده است.

دفتر مذکور تاکید کرد: به دلیل وحشت ناشی از این کشتار و تعداد زیاد شهدا، تیم‌های پزشکی، دفاع مدنی و تیم‌های امدادی و اورژانس تاکنون نتوانسته‌اند پیکر همه شهدا را پیدا کنند.

کمی پیش از آن، خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که بر اثر بمباران خانه‌ای در جبالیا البلاد در شمال نوار غزه توسط نیرو‌های اشغالگر، چهار نفر شهید و تعدادی زخمی شدند.

این خبرنگار گفت: در حمله اسرائیل که خانه‌ای در شمال غربی اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، پنج نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در اولین واکنش ارتش اشغالگر، نیروی هوایی این رژیم اذعان کرد که مدرسه را هدف قرار داده است و بهانه‌اش برای این تجاوز را این گونه توجیه کرد که رزمندگان مقاومت از آنجا به عنوان مقر خود استفاده می‌کردند و این بهانه‌ای است که اشغالگران هر بار قتل عام می‌کند به آن متوسل می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: