المپیک پاریس ۲۰۲۴

آخرین وضعیت ایران در جدول مدال‌ها/ امید به طلای «حسن»

تیم ایران با کسب شش مدال رنگارنگ، در رده بیست و یکم جدول مدال‌های المپیک پاریس قرار دارد و در صورت کسب طلای حسن یزدانی، می‌توان به بهبود این رده امیدوار بود.

کد خبر: ۱۷۰۰۸۴
۱۰:۵۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: با مدال‌هایی که شب گذشته (پنجشنبه) در کشتی و تکواندو بدست آمد، کاروان ایران در المپیک پاریس تا رده بیست و یکم جدول صعود کرد.

به گزارش دیدارنیوز، سعید اسماعیلی شب گذشته در کشتی فرنگی شاهکار کرد و دومین طلای ایران را در پاریس بدست آورد. در اتفاقی مهم و تاریخی هم ناهید کیانی به مدال نقره المپیک در تکواندو رسید تا پرافتخارترین ورزشکار زن ایران در این بازی‌ها شود.

مطلب مرتبط:

دو ایرانی در آغوش هم

مدالی به ارزش طلا؛ ناهید کیانی به نقره رضایت داد

شاهکار یک دزفولی؛ اسماعیلی دومین طلایی ایران شد +عکس و ویدیو

برد طوفانی حسن یزدانی با صعود به فینال المپیک +ویدیو

ناهید کیانی پرافتخارترین زن ایران در المپیک شد +ویدیو

البته پس از چند دهه، انتظار از مسوولان و ورزشکاران خیلی بیشتر از این است که زنان ما با یک نقره تاریخ‌ساز شوند و باید در ورزش زنان سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد تا ناهیدهای بیشتری دیده شوند و کاروان ایران پرمدال‌تر شود.

امشب همچنین حسن یزدانی در فینال کشتی آزاد با حریفی سرسخت به نام رمضانوف از بلغارستان مبارزه می‌کند و انتظار از حسن جز مدال طلا نیست.

در جدول زیر، آخرین وضعیت مدال‌ها در المپیک پاریس (تا ساعت ۱۰:۴۵ امروز) را مشاهده می‌کنید که ایران با دو طلا، دو نقره و دو برنز در رده بیست و یکم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: