تقدیر IZSF از قهرمانی دانش آموزان در کره

نمایش خیره کننده نونهالان ایران در چانگجو

مسوولان فدراسیون بین المللی IZSF از تیم دانش‌آموزان ایرانی که به نمایندگی از کشورمان در کره جنوبی شرکت کرده بودند، تجلیل کردند.

کد خبر: ۱۷۰۰۰۲
۱۳:۱۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: در مراسم تقدیری که ظهر امروز در محل زورخانه روته برگزار شد، مسوولان فدراسیون بین المللی IZSF از  تیم دانش‌آموزان ایرانی که به نمایندگی از کشورمان در کره جنوبی شرکت کرده بودند، تجلیل کردند.

به گزارش سایت IZAF، این دوره از مسابقات که در چانگجو برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای نمایش فرهنگ غنی و ورزش باستانی ایران به جهانیان بود. دانش آموزان ایرانی با میل بازی و کباده کشیدن و حرکات تیمی، توانستند مقام اول این رقابت‌ها را کسب کنند و توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان و تماشاگران را به خود جلب کنند.

در این مراسم، محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای، ضمن تقدیر از تلاش‌های این دانش‌آموزان نوجوان، بر اهمیت حفظ و توسعه ورزش‌های سنتی و باستانی ایران تأکید کرد.

وی همچنین از استقبال بی‌نظیر تماشاگران و شرکت کنندگان، از ورزش زورخانه‌ای ابراز خرسندی کرد و این رویداد را گامی مهم در جهت معرفی هرچه بهتر این ورزش به جهانیان دانست.

گفتنی است در حاشیه این مسابقات، دانش‌آموزان ایرانی با درخواست‌های متعددی از سوی سایر شرکت‌کنندگان برای آموزش حرکات زورخانه‌ای مواجه شدند. این امر نشان از جذابیت و محبوبیت ورزش زورخانه‌ای در سطح بین‌المللی دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: