آتش‌سوزی مهیب در مخازن سوخت دوغارون مهار شد

مریم قوی‌دل، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به آتش سوزی مخازن سوخت این منطقه و مهار آن پس از چند ساعت گفت: در این حادثه خوشبختانه آسیب به رانندگی رانندگان و فعالین منطقه وارد نگردید و فقط چهار دستگاه تانکر شامل سه دستگاه تانکر ایرانی و یک دستگاه تانکر افغانستانی خسارت دیدند.

کد خبر: ۱۶۹۸۹۳
۱۹:۲۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: آتش سوزی مخازن سوخت منطقه ویژه با تلاش چند ساعته آتش‌نشانان مهار شد.

مریم قوی‌دل اظهارداشت: مقارن ساعت ۱۴ امروز به علت نقص فنی و اتصال برق باتری و نشتی شیر فلکه‌های تخلیه یک دستگاه تانکر سوخت ایرانی سایت سوخت منطقه ویژه اقتصادی دچار حریق شد.

وی افزود: با تدابیر اتخاذ شده و استفاده از سیستم‌های اطفای حریق موجود و سیستم‌های کولینگ و فومینگ و با همکاری آتش نشانی شهر تایباد، کاریز، پایانه مرزی و منطقه ویژه و سه دستگاه ماشین اطفای حریق از گمرک اسلام قلعه افغانستان آتش مهار شد.

قوی دل تصریح کرد: در این حادثه خوشبختانه آسیب به رانندگی رانندگان و فعالین منطقه وارد نگردید وفقط چهار دستگاه تانکر شامل سه دستگاه تانکر ایرانی و یک دستگاه تانکر افغانستانی خسارت دیدند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت:خوشبختانه محموله‌ها و تانکر‌ها پوشش بیمه آتش سوزی هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: