روایت باقری از رایزنی‌های تلفنی وزیران امور خارجه مصر و اردن با وی در ۴۸ساعت اخیر

عزم ایران برای پاسخگو کردن اسرائیل جدی است

علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به گفتگوی تلفنی با وزرای امور خارجه اردن و مصر، اعلام کرد: کشور‌های مسلمان منطقه باید با اتخاذ موضعی واحد و قاطع و اقداماتی هماهنگ، مانع تداوم نسل‌کشی در غزه و گسترش تجاوزگری اسرائیل در منطقه شوند. عزم ایران برای پاسخگو کردن رژیم جدی است.

کد خبر: ۱۶۹۷۷۷
۰۸:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به گفتگو‌های تلفنی وزیران امور خارجه مصر و اردن با وی در ۴۸ ساعت اخیر گفت: کشور‌های مسلمان منطقه باید با اتخاذ موضعی واحد و قاطع و اقداماتی هماهنگ، مانع تداوم نسل‌کشی در غزه و گسترش تجاوزگری رژیم صهیونیستی در منطقه شوند.

علی باقری‌کنی در این ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاسخ تماس تلفنی وزرای امور خارجه اردن و مصر، که دومین گفتگوی تلفنی ما طی ۴۸ ساعت گذشته بود، درباره روند تحولات منطقه تبادل نظر شد و هر سه بر استمرار رایزنی میان کشور‌های منطقه تاکید داشتیم.

وی افزود: وضعیت منطقه غرب آسیا به جهت تداوم جنایات و ماجراجویی‌های خطرناک باند جنایتکار حاکم در تل‌آویو، از حساسیت خاصی برخوردار است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کشور‌های مسلمان منطقه باید با اتخاذ موضعی واحد و قاطع و اقداماتی هماهنگ، مانع تداوم نسل‌کشی در غزه و گسترش تجاوزگری رژیم صهیونیستی در منطقه شوند.

باقری تاکید کرد: عزم ایران برای پاسخگو کردن رژیم جدی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: