توضیح شهرداری تهران درباره ترمیم حقوق کارکنان

معاونت برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا‌های شهرداری تهران در مورد ترمیم حقوق کارکنان رسمی ثابت این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر: ۱۶۹۷۳۴
۱۱:۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاونت برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورا‌های شهرداری تهران در مورد ترمیم حقوق کارکنان رسمی ثابت این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

بر اساس گزارش سایت شهر، «به اطلاع همکاران مشمول دریافت ترمیم می‌رساند؛

۱- اصل موضوع مجوز پرداخت ترمیم حقوق در شهرداری تهران، پس از پیگیری‌های شهردار، در فروردین ماه امسال مورد موافقت قرار گرفت و لذا با توجه به تمهیداتی که از پیش در خصوص نحوه محاسبه و فرمول‌نویسی صدور احکام صورت گرفته بود، «مطابق وعده مدیران حوزه سرمایه انسانی، طی زمان کمتر از یک روز همه احکام به تاریخ اجرای اسفندماه ۱۴۰۲ صادر و در میز کار همکاران بارگذاری شد؛» در نتیجه، حقوق کارکنان ثابت، از فروردین ماه امسال تاکنون، بر اساس احکام جدید مشمول ترمیم حقوق پرداخت می‌شود.

۲- در این دوره از مدیریت شهری، شهرداری تهران در راستای حمایت سازمانی از همکاران، «برای اولین بار»، احکام حقوقی همه کارکنان بر اساس مجوزات قانونی در فروردین ماه هر سال صادر و نسبت به واریز حقوق حداکثر تا بیست و ششم هر ماه اقدام می‌شود که این مهم در تاریخ شهرداری پایتخت بی‌سابقه است و نشان دهنده توجه ویژه به احکام حقوقی و معیشت کارکنان است.

۳- موضوع معوقات ترمیم به عنوان یک مسئله تخصصی، با اصل موضوع ترمیم حقوق متفاوت و صدور این حجم از اصلاحیه احکام در شهرداری تهران برای معوقات ترمیم (حدود ۱۴۳ هزار حکم که برخی احکام بیش از ۶۰ مورد رکورد اصلاحیه دارند) با در نظر گرفتن ساختار پرداخت نظام هماهنگ که همه آیتم‌ها در هم‌تنیده و متصل به محاسبات رکورد قبلی حکم است، بی‌نظیر است و بدیهی است که هیچ زیرساخت فنی و سیستمی در سامانه‌های متصل به محاسبات اداری و مالی از پیش آماده‌ای برای تحقق این هدف در هیچ سازمانی در سطح کشور وجود ندارد.

۴- تا کنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان از معوقات ترمیم به صورت علی‌الحساب برای کارکنان ثابت واریز و ان‌شاءالله با تمهیدات اتخاذ شده، هرچه زودتر مابه‌التفاوت‌های ترمیم که برای افراد مختلف نیز متفاوت است به حساب همکاران واریز خواهد شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: