سخنگوی جبهه اصلاحات: چرا ⁧نفوذها⁩ و جنایت‌ها را پایانی نیست؟

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات، با اشاره به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اعلام کرد: چرا این ⁧نفوذها⁩ و جنایت‌ها را پایانی نیست؟ چرا ما برخلاف آموزه‌های بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ⁧ایران⁩ در زمینه دشمن‌شناسی به ورطه انحراف کشیده شده‌ایم؟

کد خبر: ۱۶۹۶۳۸
۲۱:۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهور ایران به تهران آمده بود، محکوم کرد و کیفیت کار دستگاه امنیتى کشور را دچار افول خواند.

سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در نوشتارى در شبکه ایکس ضمن محکومیت ترور هنیه، با طرح سه پرسش با تأکید بر مسئله ⁧امنیت ملی⁩، تحلیل‌های سیاسی- منطقه‌ای میان‌مدت در این باره را ضرورى دانست و اظهار امیدوارى کرد که دست در دست هم امنیت روانی و امنیت ملی کشور تحکیم شود تا دیگر به ⁧حیثیت ملی⁩ ما خدشه وارد نشود.

جواد امام در توئیت خود نوشت: اقدام جنایتکارانه ⁧رژیم صهیونیستی⁩ و ترور اسماعیل هنیه محکوم است. این اقدام در حالی صورت گرفت که رییس دفتر سیاسی حماس، به‌عنوان مهمان مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب در خاک ایران حضور داشت.

ضروری است ضمن تحلیل‌های سیاسی- منطقه‌ای میان‌مدت و تأمل درباره پاسخ فوری بر مسئله ⁧امنیت ملی⁩ تأکید کنیم و بپرسیم:

۱) چرا این ⁧نفوذها⁩ و جنایت‌ها را پایانی نیست؟

۲) چه عواملی سبب شده‌اند کیفیت کار اطلاعاتی و ضداطلاعاتی دستگاه امنیتی کشور ما افول کند؟

۳) چرا ما برخلاف آموزه‌های بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ⁧ایران⁩ در زمینه دشمن‌شناسی به ورطه انحراف کشیده شده‌ایم؟

عمق راهبردی ما، میهن ماست. امیدوارم دست در دست هم امنیت روانی و امنیت ملی کشور تحکیم شود تا دیگر به ⁧حیثیت ملی⁩ ما خدشه وارد نشود.

منبع: کانال جبهه اصلاحات

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: