بازار تحت تاثیر تنش‌‌ها

سکه امامی؛ ۴۳ میلیون تومان +جدول

بازار سکه امروز (چهارشنبه) در تمامی قطعات، روند افزایشی را طی کرد. سکه امامی پیشتاز در رشد قیمت بود و با یک میلیون و ۱۴۷ هزار تومان افزایش، به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۳ میلیون و ۶ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶۹۶۱۶
۱۳:۳۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ همراه با رشد قیمت اونس جهانی طلا و صعود قیمت دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد؛ قیمت طلا افزایشی و بازار سکه نیز در تمام قطعات صعودی است. حباب سکه نیز در برخی از قطعات، روند صعودی را طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کریدور ششم نشسته است.

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس طلای جهانی و رشد قیمت دلار در روند صعودی بازگشایی شد. به گفته کارشناسان و فعالان اقتصادی، تنش‌های ایجاد شده در تهران روی بازار تاثیر گذاشته و قیمت‌ها را به طور هیجانی با افزایش همراه کرده است. به این ترتیب کارشناسان اقتصادی انتظار دارند پس از فروکش هیجانات، قیمت‌ها تعدیل شوند.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش ۱۰ دلاری، با رقم ۲۴۲۱ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته، در کانال پایانی کریدور پنجم در نوسان بود و امروز با بازگشایی بازار، با توجه به اتفاقات پیش آمده، ۱۳۰۰ تومان افزایش یافت و در کریدور ششم نشست.

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۱۷ سنت افزایش، روی رقم ۲۸ دلار و ۵۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۵۰ تومان افزایش، گرمی ۵۵ هزار و ۷۸۰ تومان به فروش رسید.

نیم سکه نیم میلیون تومان گران شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات، روند افزایشی را طی کرد. سکه امامی پیشتاز در رشد قیمت بود و با یک میلیون و ۱۴۷ هزار تومان افزایش، به کانال ۴۳ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۳ میلیون و ۶ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا بیش از ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۴۵۲ هزار تومان افزایش، به کانال ۱۵ میلیونی صعود کرده و روی رقم ۱۵ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، از کانال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عبور کرده است و با رقم سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۹۹ هزار و ۵۴۳ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۱۴ هزار و ۹۹۱ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه بهار آزادی و نیم سکه افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۹ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۶۱ هزار تومان افزایش و حباب سکه بهار آزادی ۴۱۸ هزار تومان و حباب نیم سکه نیز ۶۷ هزار تومان کاهش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: