فعال غیرمجاز ارزی در پایتخت دستگیر شد/ کشف ۴۵ میلیارد تومان

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از دستگیری یک فعال غیر مجاز ارزی و کشف ۴۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۹۶۱۵
۱۳:۲۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از دستگیری یک فعال غیر مجاز ارزی و کشف ۴۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری درباره جزئیات این خبر گفت: همکاران من گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیرمجاز ارزی در محدوده خیابان فردوسی دریافت کردند.

وی افزود: بررسی این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و مشخص شد فردی در مغازه اش مشغول فعالیت‌های غیرمجاز ارزی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این متهم یکی از اخلال گران بازار ارزی است و تحقیقات در زمینه فعالیت‌های وی ادامه دارد.

افشاری گفت: پس از اخذ دستور قضائی، تیمی از ماموران به نشانی متهم اعزام شدند و در یک عملیات موفق، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه وی، مقداری دلار و یورو در مجموع به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پی جوئی‌های انجام شده متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: