در پاسخ به انتقادها مطرح شد

قایقران المپیکی ایران: مگر امکاناتم مانند کشورهای دیگر بود؟

بعد از ناکامی‌های اخیر چند ورزشکار کشورمان در المپیک پاریس ۲۰۲۴، انتقاد‌ها از آن‌ها در فضای مجازی اوج گرفته و در این میان برخی مانند فاطمه مجلل، قایقران کشورمان پاسخ انتقاد‌ها را داده و گفته: مگر تغذیه و ریکاوری و دغدغه‌های من مثل دختر بلغاری بود؟ مگر قایق پاروی من مثل دختر برزیلی بود که از من انتظار داشتید مثل اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باشم.

کد خبر: ۱۶۹۵۶۶
۱۸:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: ملی پوش قایقرانی رویینگ ایران نسبت به انتقاداتی که از عملکرد او در بازی‌های المپیک پاریس شده است، در فضای مجازی واکنش نشان داد.

فاطمه مجلل ملی‌پوش رویینگ ایران در مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بین شش قایق ششم شد و برای تعیین رتبه‌های سیزدهم تا بیست و چهارم باید رقابت کند.

پس از آن در فضای مجازی انتقاداتی نسبت به عملکرد مجلل انجام شد و مجلل با انتشار این انتقادات در صفحه شخصی خود نوشت: مگه این چهار سال زندگی ورزشی من مثل دختر آمریکایی بود که انتظار داشتید پا به پای آن بروم؟ مگر تمرینات و امکانات من مثل دختر استرالیایی بود؟

مگر تغذیه و ریکاوری و دغدغه‌های من مثل دختر بلغاری بود؟ مگر قایق پاروی من مثل دختر برزیلی بود که از من انتظار داشتید مثل اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باشم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: