مراسم تحلیف رئیس‌جمهور

قالیباف: از دولت حمایت می‌کنیم

محمد باقر قالیباف، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور گفت: مجلس از همه ابزار‌ها استفاده می‌کند تا از دولت در مسیر دشوار پیش رو حمایت کند.

کد خبر: ۱۶۹۵۵۲
۱۶:۴۵ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه ما متععهد می‌شویم در راه پیشرفت و تحقق آرمان‌های انقلاب دولت را یاری کنیم.

محمدباقر قالیباف امروز سه شنبه و در ابتدای مراسم تحلیف رئیس جمهور نهم که با حضور مهمانان داخلی و خارجی در صحن علنی مجلس برگزار شد، اظهار داشت: با سلام و صلوات به پیشگاه پیامبر اعظم و حضرت بقیه الله (عج) بر مقام شامخ شهدا، امام شهدا و روح شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سید شهدای اهل خدمت، شهید رئیسی سلام و درود می‌فرستم.

وی در ادامه اظهار کرد: همگان دیدند در فرصت زمانی بسیار کوتاه، وفق قانون اساسی در یک انتخابات کاملا رقابتی و سیاسی در سلامت و امنیت کامل رئیس جمهور کشورمان انتخاب شد. این امر حاکی از ثبات و اقتدار مثال زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز شروع یک دوره جدید و پر افتخار از حیات انقلاب اسلامی است. امروز نمایش وحدت کلمه و صدای واحد ایرانیان برای همه دنیا است. اینکه ما ایستاده ایم و بر سر عهدی که بسته ایم خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مجلس از همه ابزار‌ها استفاده می‌کند تا از دولت در مسیر دشوار پیش رو حمایت کند.

ادامه دارد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: