محمد صفی‌زاده درگذشت

محمد صفی‌زاده، صاحب امتیاز گروه نشریات ابرار، از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی و رئیس سابق فدراسیون فوتبال دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۱۶۹۴۶۳
۱۱:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: محمد صفی‌زاده، صاحب امتیاز گروه نشریات ابرار دار فانی را وداع گفت.

سیدمحمد صفی‌زاده از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی بود. معاونت دادستانی کل و شهربانی کل کشور و معاونت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، کشور و کشاورزی در دهه‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ از جمله سوابق مدیریتی صفی‌زاده است

او همچنین در اوایل دهه ۱۳۷۰ ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفت که دوره مدیریت او را یکی از دوره‌های خوب این نهاد می‌دانند. صفی‌زاده در سال ۱۳۷۵ به همراه تنی چند از دوستان خود انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را بنیاد گذاشت.

صفی‌زاده همچنین در مجلس ششم و با حکم مهدی کروبی، رئیس سازمان اداری مجلس بود که نمایندگان وقت و کارکنان مجلس خاطرات خوبی از او به یاد دارند.

در دوره مدیریت او، روزنامه ابرار ورزشی به عنوان پیشگام روزنامه‌های ورزشی ایران تیراژ‌های افزون بر ۱۰۰ هزار نسخه را تجربه کرده است. احمد عربانی، اردشیر لارودی، علی کاوه، علی رئیسی، حسین انتظامی، محمدرضا زائری، علیرضا معزی، محمدرضا نوروزپور و وحید جلیلی از جمله روزنامه‌نگارانی بوده‌اند که سال‌ها در گروه نشریات ابرار همکار بوده‌اند.

مراسم تشییع و تدفین سیدمحمد صفی‌زاده فردا سه‌شنبه ساعت ١٠ صبح در قطعه ۲۰۲ بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: