به قلم ؛عبدالرسول نوری

دلونشته ای به رییس جمهور منتخب (دکتر پزشکیان )

ماهمه کردیم کار خویش را

کد خبر: ۱۶۹۴۰۳
۱۱:۳۵ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

ما همه کردیم کار خویش را*جنابعالی با علم و آگاهی کامل از اختیارات رئیس جمهوری وآنچه در قانون اساسی آمده است،در این میدان قدم نهاده اید.

*وزیر بوده اید،چندین دوره نماینده ی مجلس! تجربیات گرانبهایی دارید،ازآنجایی که‌شما پزشک وجراح هستید ما هم به‌ شما دل‌بستیم، تاتن رنجور و قلب بیمار وطن را درمان نمایید.*

*جناب آقای دکترپزشکیان:*

وطن بیمار است و حال خوشی ندارد،بیماری چنان تن مردمان وطن را نحیف وضعیف کرده است که از اسب افتاده اند!اماهنوز از اصل نیفتاده اند! امید به زندگی و رفاه و آسایش را به‌ این ملت باز گردانید.

*جناب دکترپزشکیان:*

*مادر همه ی بیماری ها فسادهای، مالی و رانت خواری هاست؛برای درمان آن از اطرافیان خود شروع نمایید ،اجازه ندهیدتا اطرافیان ومدیران و وزیران دولت شما هم آلوده شوند،چرا که اگر دولتمردان میوه ای از این باغ بکنند رعیت درختان را از ریشه خواهند کند*.

*جناب آقای دکتر پزشکیان:*

مردم به پاکی و صداقت ونجابت شما رای دادند،به امید اینکه پاکی وصداقت و نجابت فرهنگ دولتمردان گردد.
*جناب آقای دکتر پزشکیان:*

عمر دولت امیر کبیر زیاد نبود، اما بخاطر کوتاه نمودن دست درباریان از مواجب و رانت ها نام او تا ابد در تاریخ ماندگارشد.

*جناب آقای دکترپزشکیان:*

*این ملت‌ بسیار رنج ها تحمل کرده اند، بسیارمصیبت ها دیده اند؛بخشی از این مردمان به پاس صداقت شما با صندوق های رای آشتی نمودند،کاری کنید که آنها که بخاطر شماآمدند پشیمان نشوند وآنها که نیامده مشتاق آمدن شوند.*

*جناب آقای دکتر پزشکیان:*

به شرفتان سوگند خوردید ،گردنتان را در مقابل عمل به وعده هایتان گروگذاشتید؛مردم چشم امید به شما بسته اند،نگذارید ناامید شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: