سپاسگزار رهبر انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم

پزشکیان: مردم آگاهانه رای دادند و بار سنگینی را بر دوش بنده گذاشتند

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مردم آگاهانه رای دادند و بار سنگینی را به دوش بنده گذاشتند.

کد خبر: ۱۶۹۳۹۹
۱۰:۵۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری با تنفیذ بنده و بنا بر رای ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را رسما به مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران منصوب فرمودند.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه در حسینیه امام خمینی (ره) بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری، اظهار داشت: سپاسگزار رهبر انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم. یاد شهیدان قاسم سلیمانی، رجایی، باهنر و شهید خدمت آیت الله شهید رئیسی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مردم آگاهانه رای دادند و بار سنگینی را بر دوش بنده گذاشتند. اکنون مقام معظم رهبری با تنفیذ بنده و بنا بر رای ملت و امضای حکم ریاست جمهوری، این بنده کوچک خدا را رسما به مسئولیتی بزرگ در قبال ملت ایران منصوب فرمودند.

رئیس جمهور گفت: آنچه که مسئولیت قانون اساسی بر عهده ما گذاشته است در مسیر روشنی که مقام معظم رهبری فرموند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و قانون برنامه است که ما به طرف آن حرکت کنیم. چشم انداز ما کشوری توسعه یافته و متکی بر اصول اخلاقی، حفظ کرامت، دانش پیشرفته، متکی بر منابع انسانی است.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: