رهبر انقلاب معیار‌هایی برای تشکیل کابینه مطرح کردند

نماینده مجلس: کسی که کار‌ها را در بن‌بست ببیند، نمی‌تواند رای اعتماد بگیرد

زینب قیصری، نماینده تهران در مجلس گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب وزرای پیشنهادی باید امید به آینده و نگاه مثبت به افق داشته باشند لذا کسی که کار‌ها را در بن بست ببیند، نمی‌تواند نگاه راهگشایی داشته باشد و طبیعتا مجلس هم نمی‌تواند به چنین فردی رای اعتماد بدهد.

کد خبر: ۱۶۹۳۸۹
۰۹:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نمایندگان مجلس دوازدهم دقت نظری در انتخاب وزرا داشته باشند، گفت: موضوع توجه به اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بسیار مهم است لذا وزیران پیشنهادی باید نگاه مثبتی به قانون برنامه هفتم و این برنامه‌ها داشته باشند.

زینب قیصری در گفتگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم گفت: حضرت آقا بیانات راهگشایی را مطرح کردند که باید نصب العین نمایندگان در مجلس دوازدهم باشد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکیداتی در خصوص همراهی مجلس با دولت جدید داشتند و معیار‌هایی برای تشکیل کابینه مطرح کردند.

قیصری با بیان اینکه انتظار می‌رود مجلس دوازدهم در استمرار مجلس یازدهم، انقلابی باشد، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری به دلیل شهادت رئیس جمهور و روی کار آمدن دولت جدید، مجلس دوازدهم هم شروع سنگینی داشته که وقت و انرژی بیشتری را از نمایندگان می‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون با توجه به معیار‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری، باید نمایندگان مجلس دوازدهم دقت نظری در انتخاب وزرا داشته باشند؛ موضوع توجه به اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بسیار مهم است لذا وزیر پیشنهادی باید نگاه مثبتی به قانون برنامه هفتم و این برنامه‌ها داشته باشد.

وی افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب وزرای پیشنهادی باید امید به آینده و نگاه مثبت به افق داشته باشند لذا کسی که کار‌ها را در بن بست ببیند، نمی‌تواند نگاه راهگشایی داشته باشد و طبیعتا مجلس هم نمی‌تواند به چنین فردی رای اعتماد بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: