رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی:

رقبات شهرستان خوی به ۸۴۵۷ مورد رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی گفت: تعداد کل رقبات این شهرستان ۸۴۵۷ رقبه است.

کد خبر: ۱۶۹۳۴۳
۱۰:۲۵ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز ـ آذربایجان غربی: الهوردی نوری در گفتگو با ایسنا افزود: تعداد کل رقبات خوی ۸۴۵۷ رقبه است که ۷۹۸۷ رقبه آن منفعتی است.

وی تعداد رقبات انتفاعی را ۴۷۰ رقبه اعلام کرد و گفت: تعداد زمین‌های مزایده‌ای ۵۱ رقبه باغی و ۳رقبه مسکونی مزایده‌ای و۱۶ رقبه تجاری مزایده‌ای و ۲۸ رقبه نیز بصورت دفتر اداری هستند.

نوری، شهرستان خوی را از لحاظ رتبه درآمدی موقوفات و عملکرد اولین شهرستان استان اعلام کرد.

وی از اعزام ۱۵ روحانی از قم تحت عنوان مبلغین اعزامی از قم خبر داد و گفت: این روحانیون برای تبلیغ امورات دینی امسال از قم به خوی اعزام شدند.

نوری همچنین از توزیع ۳۱۴ بسته معیشتی هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال بین محرومین جامعه از محل در آمد امام زاده سید بهلول خوی خبر داد.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ایام دهه اول محرم از محل موقوفات حاج میرزا آقا ابراهیم که یکی ۱۰ موقوفه شاخص کشوری است، گفت: با اجرای طرح شمیم خدمت امسال ۲۵۰ نفر در بخش‌های خیاطی، قالی بافی، عرق گیری گیاهان دارویی، گلدوزی و چرم‌دوزی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

نوری با اشاره به توزیع بسته‌های تحصیلی در شهریورماه سال جاری گفت: از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال در قالب ۱۰۰ بسته تحصیلی برای محرومین جامعه توزیع خواهدشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: