گل آرژانتین را وی‌ای‌آر یک ساعت بعد مردود کرد

عجیب‌ترین بازی در تاریخ المپیک!

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هنوز به طور رسمی آغاز نشده، اما در بخش فوتبال، هیجان، هجوم هواداران و جنجال آغاز شده است؛ آن هم در دیدار آرژانتین و مراکش که در نهایت وی‌ای‌آر (کمک داور ویدیویی) برتری را به تیم مراکش داد.

کد خبر: ۱۶۹۲۵۸
۲۲:۰۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: دیدار هیجان انگیز آرژانتین و مراکش بعد از ورود هواداران به ‏مسابقه متوقف شد و یک ساعت بعد گل تساوی آرژانتین توسط ‏وی‌ای‌آر مردود شد تا بازی با شکست ۲-۱ آلبی‌سلسته تمام شود. ‏

اولین بازی گروه‎ B ‎مسابقات فوتبال المپیک ‏پاریس با تساوی دو بر دو تیم‌های ملی آرژانتین و مراکش به پایان ‏رسید و مقاومت شیر‌های اطلس در دقایق پایانی شکسته شد و گل ‏تساوی را دریافت کردند‎. ‏، اما بازی به دلیل هجوم هواداران متوقف شد ‏و یک ساعت بعد گل آخر آرژانتین توسط وی‌ای آر مردود شد تا بازی ‏بعد از وقفه‌ای نزدیک به دو ساعت به مدت سه دقیقه از سر گرفته ‏شود. در نهایت بازی با پیروزی ۲-۱ مراکش به پایان رسید.

آرژانتینی‌ها در این مسابقه در دقایق پایانی نیمه نخست گل اول را ‏توسط سوفیان رحیمی دریافت کردند و این بازیکن در همان دقایق ‏ابتدایی نیمه دوم از روی نقطه پنالتی بازی را دو بر صفر کرد تا کار ‏برای شاگردان ماسکرانو سخت‌تر شود‎.

در ادامه مسابقه تلاش‌های بازیکنان آرژانتین ثمربخش بود و جولیانو ‏سیمئونه بازی را به حداقل رساند و فاصله به یک گل کاهش پیدا ‏کرد، در ادامه مسابقه بازیکنان آرژانتین حملات زیادی روی دروازه ‏مراکش شکل دادند که در نهایت در دقایق پایانی پس از ۳ بار برخورد ‏توپ به تیرک دروازه کریستین مدینا با ضربه سر دروازه را باز کرد و ‏آرژانتین از باخت زودهنگام گریخت‎.

بلافاصله بعد از این گل اتفاقاتی عجیب در ورزشگاه افتاد. علاوه بر ‏پرتاب بطری و یک بمب صوتی به سمت آرژانتینی‌ها عده‌ای از ‏هواداران مراکشی به زمین ریختند و آرژانتینی‌ها به سرعت زمین را ‏ترک کرده و به رختکن رفتند. همه فکر می‌کردند داور سوت پایان را به ‏صدا درآورده و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است. 

اما در واقع بازی تمام نشده بود و داور بعد از هجوم هواداران به ‏زمین چمن، بازی را متوقف کرده بود. ‏

ماجرا زمانی عجیب‌تر شد که حدود یک ساعت بعد اعلام شد که ‏وی‌ای‌آر بعد از بررسی گل دوم آرژانتین آن را آفساید تشخیص داده و ‏مردود کرده است. تصویری از وی‌ای‌آر هم منتشر شد که نشان می‌داد ‏یک بازیکن آرژانتین در موقعیت آفساید قرار دارد و در نتیجه گل ‏مردود است.

به این ترتیب بازی دو تیم که هنوز تمام نشده به صورت ‏نیمه‌کاره و با برتری ۲-۱ مراکش باقی مانده است. دو تیم ملی المپیک ‏آرژانتین و مراکش باید دوباره وارد زمین شده و مدت سه دقیقه با ‏نتیجه ۲-۱ به سود مراکش بازی کنند. چرا که داور در گزارش خود ‏اعلام کرده طبق ساعت او ۳ دقیقه از وقت بازی باقی مانده بوده و ‏مسابقه توسط او به دلیل هجوم هواداران نیمه‌کاره متوقف شده ‏بود. ‏

بازی در سه دقیقه باقی مانده ادامه پیدا کرد و در نهایت مراکش ۲-۱ ‏به پیروزی رسید. این یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در تاریخ فوتبال و ‏المپیک بود. ‏

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: