گفتگوی وزیر سابق کشاورزی با پزشکیان درباره محدودیت کود و بذر

محمود حجتی، وزیر سابق جهادکشاورزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب، گفت: آقای پزشکیان می‌خواست یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشد. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۹۲۵۳
۲۰:۲۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: محمود حجتی گفت: پزشکیان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده است، مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آن‌ها را خدمت ایشان ارائه دادم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکیان، محمود حجتی وزیر اسبق جهادکشاورزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب، گفت: آقای پزشکیان می‌خواست یک ارزیابی از وضع نهاده‌های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشد. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بود که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند. مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آن‌ها را خدمت او ارائه دادم.

حجتی در خصوص نگرانی‌های موجود در بخش کشاورزی، بیان داشت: در باب نگرانی‌های موجود در خصوص پرداخت پول گندم و جو تولیدی کشاورزان که روی دستشان مانده بود، نکاتی مطرح شد و یکسری نگرانی‌ها نیز در این زمینه وجود داشت و بنده در نهایت گزارش همه این موضوعات را تقدیم ایشان کردم.

وی در پایان افزود: بخشی از این مسائل نیاز به پیگیری داشت و ایشان به آقای حاج میرزایی دستور داد که از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کنند و انشالله با هماهنگی‌هایی که به وجود می‌آید بتوانند این نگرانی‌ها را از بین ببرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: