دیدار مجمع عمومى جبهه اصلاحات ایران با رئیس جمهور منتخب

مطالبه جبهه اصلاحات از پزشکیان چیست؟

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب گفت: مطالبه کلان ما از دولت شما کمک به تحقق جامعه مدنی قدرتمند است و ما هم برای تحقق دولت توانا در کنار شما هستیم. پیشنهاد ما این است که در همین رابطه در دولت رکنی را برای تقویت جامعه مدنی قدرتمند اختصاص دهید و ما هم در این جهت آماده همکاری با شما هستیم.

کد خبر: ۱۶۹۲۳۶
۱۷:۲۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات ایران، در دیدار مجمع عمومى جبهه اصلاحات با رئیس جمهور منتخب گفت: مطالبه کلان ما از دولت شما کمک به تحقق جامعه مدنی قدرتمند است.

متن سخنان آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران در دیدار اعضاى مجمع عمومى این جبهه با رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است:

«به نام خدا

خداوند بزرگ را شاکریم که لطف و رحمتش همواره شامل حال ملت بزرگ ایران و کشور عزیزمان است. به جناب آقای دکتر پزشکیان مجددا تبریک عرض می‌کنم و آرزوی مبارک بودن این انتخاب برای مردم رنجدیده ایران و کشور عزیزمان ایران را که مادر همه ماست، دارم.

از خداوند بزرگ برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در این راه پر خطیر و پرنشیب را خواهانم.

تشکر می‌کنم که با وجود جلسه‌های متعدد و مشغله فراوان فرصت این گفتگو‌ها را مغتنم می‌شمارید.

ما (جبهه اصلاحات ایران) بنا داریم در فواصل معین این گفتگو‌ها برقرار باشد، چرا که شما نامزد اختصاصی جبهه اصلاحات ایران هستید و ما باید بیش و پیش از شما در قبال عملکرد دولت چهاردهم پاسخگو باشیم. آنچه دغدغه اصلی ما پس از انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است، این است که دولت برآمده از انتخاب شما بتواند مطابق با خواست آحاد جامعه متکثر ایران، فارغ از همه تفاوت‌ها عمل کند و ترجمه این وفاق یا آشتی ملی که از آن سخن می‌گوییم، تحقق وحدت در عین کثرت باشد و شهروندان ایران فارغ از این تفاوت‌ها از فرصت‌های برابر برخوردار باشند. ما در جبهه اصلاحات از هر گونه همکاری و حمایت دریغ نمی‌کنیم. در شرایط بسیار خطیری قرار داریم. جامعه ایران، چه آن‌ها که حامی شما بوده اند، چه رقبای شما که از حالا آستین‌ها را برای ضربه زدن بالا زده اند و چه آن بیش از ۵۰ درصدی که بنا به دلایل متعدد حاضر نشدند در انتخابات شرکت کنند، گفتمان و عملکرد این دولت را بیش از همه دولت‌ها زیر ذره بین قرار خواهند داد.

احزاب عضو جبهه اصلاحات به رغم همه تنگنا‌هایی که پیش روی فعالیت حزبی در کشور وجود دارد، پای کار مانده اند و چراغ تحزب را روشن نگه داشته اند و ما در تلاشیم تا پروژه‌های در دستور کار جبهه مانند تدوین سند نوسازی گفتمان اصلاحات و اصلاحات جامعه محور را که هر دو از الزامات قدرتمند شدن جامعه ایران است، در راستای ترمیم شکاف‌های موجود به سرانجام برسانیم.

طبق وعده، مطالبه کلان ما از دولت شما کمک به تحقق جامعه مدنی قدرتمند است و ما هم برای تحقق دولت توانا در کنار شما هستیم. پیشنهاد ما این است که در همین رابطه در دولت رکنی را برای تقویت جامعه مدنی قدرتمند اختصاص دهید و ما هم در این جهت آماده همکاری با شما هستیم.

برای شروع به کار دولت هم پیشنهاد می‌کنیم گزارشی شفاف، دقیق و جامع از وضعیت موجود دولت در همه شاخص‌ها به مردم ارائه کنید و همچنین در فواصل کم، به صورت مرتب در رابطه با عملکرد دولت خودتان به مردم گزارش بدهید تا مردم در جریان پیشرفت‌ها و موانع قرار گیرند.»

منبع: کانال رسمی جبهه اصلاحات

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: