بررسی قرعه کشی لیگ برتر

شروع سخت پرسپولیس، اختتامیه دشوار دو مدعی!

تیم پرسپولیس در حالی لیگ جدید را شروع خواهد کرد که به نظر می‌رسد کار سختی در هفته‌های ابتدایی خواهد داشت؛ تقابل با تراکتور پرستاره که چند بازیکن پرسپولیسی را به خدمت گرفته و بعد فولاد با هدایت یحیی گل‌محمدی، می‌تواند تیم گاریدو را دچار مشکل کند. اما بازی سپاهان و استقلال در هفته آخر، اوج هیجان خواهد بود اگر کار قهرمانی دوباره به هفته پایانی بکشد!

کد خبر: ۱۶۹۱۹۵
۰۸:۳۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: با انجام قرعه‌کشی لیگ، ترتیب مسابقات تیم‌ها در فصل آتی مشخص شد.

مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم روز سه‌شنبه برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را در هفته‌های مختلف شناسایی کردند. شاید برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، اینکه با چه تیمی در چه هفته‌ای بازی کند نباید تفاوت داشته باشد، ولی مرور تاریخ نشان می‌دهد که در رقابتی فشرده و تنگاتنگ، ترتیب رقبا در تعیین قهرمان سرنوشت‌ساز بوده است.

مطلب مرتبط:

قرعه‌کشی لیگ برتر؛ دربی پایتخت در هفته ششم!/ برنامه هفته اول اعلام شد

برنامه کامل لیگ برتر اعلام شد

شروع نفس‌گیر برای گاریدو

پرسپولیس در هفته نخست در تهران میزبان ذوب‌آهن است؛ حریفی‌که نه‌چندان سخت و نه خیلی آسان برای پرسپولیس به شمار می‌رود. حریفان پرسپولیس در هفته‌های دوم و سوم تیم‌هایی به شمار می‌آیند که شاید شناخت بیشتری از خوان گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از این تیم داشته باشند. تراکتور مانند فصل گذشته در هفته دوم با هواداران پرشورش در شرایطی میزبان پرسپولیس است که علاوه بر تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس که در گذشته در اختیار داشت، ۳ ستاره سرشناس این تیم را هم به خدمت گرفت تا بیش از پیش این مسابقه حساس شود.

حریف پرسپولیس در هفته سوم، فولاد خوزستان است. فولاد در حالی میهمان پرسپولیس است که یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق سرخ‌پوشان هدایت تیم خوزستانی را بر عهده دارد و این تیم را مثل کف دست خود می‌شناسد.

پرسپولیس پس از این مسابقه با گل‌گهر و آلومینیوم دیدار خواهد داشت و در هفته ششم بازی حساس و سرنوشت‌ساز دربی برگزار خواهد شد و گاریدو کار بسیار سختی در ابتدای مربیگری در جمع سرخ‌پوشان پایتخت خواهد داشت. دیگر بازی حساس فصل پرسپولیس با سپاهان است که در هفته دوازدهم به انجام می‌رسد و در فاصله ۳ هفته به پایان لیگ با این تیم روبرو خواهد شد. پرسپولیس در هفته پایانی هم میزبان هوادار است که قرعه مناسبی برای هفته پایانی لیگ است.

آیا این بازی فینال لیگ خواهد بود؟

استقلال در هفته نخست در قزوین میزبان شمس‌آذر است. این تیم در فصل گذشته نشان داد که در خانه چقدر می‌تواند تیم‌های بزرگ را عذاب دهد. حریفان بعدی استقلال هم اغلب تیم‌هایی هستند که در ادوار اخیر به لیگ برتر صعود کرده‌اند و استقلال تا هفته ششم با قدرت‌های سنتی لیگ بازی ندارد، ولی این تیم در هفته سوم و در گرمای وحشتناک اهواز کار سختی برابر استقلال خوزستان خواهد داشت.

هفته ششم یکی از هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ است و در همان هفته‌ای که دربی برگزار می‌شود، سپاهان و تراکتور هم با یکدیگر دیدار خواهند داشت. از هفته ششم بازی‌های استقلال سخت‌تر می‌شود. این تیم در هفته دهم با تراکتور روبرو می‌شود. سپاهان اصفهان آخرین حریف استقلال در این فصل است و در هفته پایانی در دیداری که می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین کند، سپاهان میزبان استقلال خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: