در دیدار با اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مطرح شد

پزشکیان: از اظهاراتم اشتباه برداشت شد

مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب در دیدار با اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران گفت: بنده روز گذشته در مجلس عنوان کردم که جریاناتی در خارج از کشور نمی‌خواستند که مردم در انتخابات حضور پیدا کنند، اما مردم با حضور خود مشتی بر دهان این افراد زدند، برخی تصور کردند که بنده عنوان کرده‌ام که مشتی بر دهان افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، زده شد. به هیچ وجه منظور بنده افرادی که در انتخابات حضور پیدا نکردند، نبود و از این اظهارات بنده اشتباه برداشت شد، آن‌هایی هم که پای صندوق‌های رای نیامدند، هم مردم ما هستند.

کد خبر: ۱۶۹۱۹۰
۲۰:۵۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رییس جمهور منتخب با بیان اینکه بنده روز گذشته در مجلس عنوان کردم که جریاناتی در خارج از کشور نمی‌خواستند که مردم در انتخابات حضور پیدا کنند، اما مردم با حضور خود مشتی بر دهان این افراد زدند، گفت: برخی تصور کردند که بنده عنوان کرده‌ام که مشتی بر دهان افرادی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، زده شد، به هیچ وجه منظور بنده افرادی که در انتخابات حضور پیدا نکردند، نبود و از اظهارات بنده اشتباه برداشت شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب عصر امروز سه شنبه (٢ مرداد ماه) با اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران دیدار و گفتگو کرد.

پزشکیان در این دیدار با اشاره به برداشت نادرست برخی افراد از اظهارات روز گذشته خود در مجلس، گفت: بنده روز گذشته در مجلس عنوان کردم که جریاناتی در خارج از کشور نمی‌خواستند که مردم در انتخابات حضور پیدا کنند، اما مردم با حضور خود مشتی بر دهان این افراد زدند، برخی تصور کردند که بنده عنوان کرده ام که مشتی بر دهان افرادی که در انتخابات شرکت نکرده اند، زده شد.

رییس جمهور منتخب تاکید کرد: به هیچ وجه منظور بنده افرادی که در انتخابات حضور پیدا نکردند، نبود و از این اظهارات بنده اشتباه برداشت شد، آن‌هایی هم که پای صندوق‌های رای نیامدند، هم مردم ما هستند، منظور بنده افرادی بود که نمی‌خواستند مردم در انتخابات حضور پیدا کنند. آن‌ها نمی‌خواستند حتی ١٠ درصد هم در انتخابات شرکت کنند و ۵٠ درصد مردم حضور پیدا کردند.

مطلب مرتبط:

چه کسی «مشت» خورد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: