تاکید «مخبر» بر نقش تسهیل‌گری دولت در امور جهادی

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری با تاکید بر نقش صرفا تسهیل‌گری دولت در امور جهادی گفت: تشکیل شورای‌عالی جهادسازندگی امکان و فرصتی برای انجام کار‌های عظیم جهادی است.

کد خبر: ۱۶۹۱۷۵
۱۷:۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سرپرست ریاست جمهوری با تاکید بر نقش صرفا تسهیل‌گری دولت در امور جهادی، تشکیل شورای‌عالی جهادسازندگی را امکان و فرصتی برای انجام کار‌های عظیم جهادی دانست و افزود: در دولت مردمی، مسئولیت انجام امور جهادی با گروه‌های جهادی بود و کمک‌های دولت صرفا میانبری برای رسیدن سریع‌تر به هدف بود.

محمد مخبر صبح امروز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی جهادسازندگی با تاکید بر نقش صرفا تسهیل‌گری دولت در امور جهادی، تشکیل شورای‌عالی جهادسازندگی را امکان و فرصتی برای انجام کار‌های عظیم جهادی دانست و افزود: در دولت مردمی، مسئولیت انجام امور جهادی با گروه‌های جهادی بود و کمک‌های دولت صرفا میانبری برای رسیدن سریع‌تر به هدف بود.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه در کار‌های جهادی فقط مصالح و منافع نظام و مردم و تدایبر رهبری معظم انقلاب محوریت دارد، برخی مصلحت‌اندیشی‌های ناشی از سیاسی کاری‌ها را با ماهیت و روحیات کار‌های جهادی و جهادگران ناسازگار دانست و تصریح کرد: با حمایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی ارکان نظام از فعالیت‌های جهادی، کار در این عرصه با قوت و قدرت پیش خواهد رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: