مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد

بیرانوند تبرئه شود، استعفا می‌دهم!

یک ماه بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که حکم نهایی به سود آن‌ها صادر خواهد شد. رضا درویش نیز تایید می‌کند که در غیر این صورت از سمت مدیرعاملی استعفا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۹۱۳۵
۰۸:۵۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رضا درویش ادعای خود در مورد حکم علیرضا بیرانوند را علنی کرد.

یک ماه بعد از فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند، مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که حکم نهایی به سود آن‌ها صادر خواهد شد. رضا درویش نیز تایید می‌کند که در غیر این صورت از سمت مدیرعاملی استعفا خواهد کرد.

او در این مورد گفت: کمیته تعیین وضعیت هنوز نتیجه رسیدگی را اعلام نکرده است. هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را فسخ کند، اما اینکه کمیته تعیین وضعیت چه حکمی می‌دهد، این مهم است.

وی افزود: قانون می‌گوید اگر شما یکی از اجزای قرارداد را انجام ندهید، باعث فسخ می‌شود، اما خوشبختانه در این قرارداد سر سوزنی ایراد وجود ندارد و ما قبل از زمان مقرر، به تعهدات عمل کردیم.

درویش درباره الحاقیه جنجالی توضیح داد: ما یک بند را باید اصلاح می‌کردیم، چون در قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از حد مقرر دستمزد وجود داشت. ما هم این الحاقیه را اضافه کردیم که اگر ۱۵ روز بعد از پایان فصل، با او فسخ نکردیم، مجاز به فسخ قرارداد است. ما هم قبل از این تاریخ تمام پولش را تمام و کمال پرداخت کردیم. ما بدون اینکه یک ریال از مطالبات او باقی بماند، به تعهداتمان عمل کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به این ترتیب یا بیرانوند با لباس تراکتور بازی خواهد کرد و یا او در پست مدیرعاملی پرسپولیس خواهد ماند؟ گفت: این را از مسئولان قضایی بپرسید. صددرصد من قول دادم و با شناختی که از کمیته تعیین وضعیت دارم، یقین دارم حکم به سود ماست.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: