رئیس جمهور منتخب مردم، رئیس جمهور کل ایران اسلامی است

حسینی‌کیا: کمک مجلس به دولت در راستای کمک به نظام است

جواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قطعا مجلس به دولت چهاردهم کمک خواهد کرد تا با قوت و قدرت امورات را پیش برده و مسائل جامعه را حل کند. کمک مجلس به دولت در راستای کمک به نظام است.

کد خبر: ۱۶۹۱۳۱
۰۸:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و همه باید دست به دست هم داده و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مقام معظم رهبری چند نکته کلیدی و طلایی را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کردند که در برون رفت از شرایط کنونی موثر است. مقام معظم رهبری بر وحدت و همدلی بین قوا تاکید داشتند. همه باید پاسخگو بوده و به یکدیگر کمک کنیم تا امورات کشور پیش برود و باید یک صدای واحدی از کل ارکان نظام شنیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید اجازه داد تا تفرقه ایجاد شود، یک نفر نباید آبروی کل مجموعه را ببرد. گاهی اوقات یک نماینده‌ای نکته‌ای را می‌گوید که کل ۲۹۰ نماینده دیگر زیر سوال می‌روند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا مجلس به دولت چهاردهم کمک خواهد کرد تا با قوت و قدرت امورات را پیش برده و مسائل جامعه را حل کند. کمک مجلس به دولت در راستای کمک به نظام است.

حسینی کیا گفت: رئیس جمهور منتخب مردم، رئیس جمهور کل ایران اسلامی است و همه باید کمک کنیم تا مسائل کشور حل شود. زمان رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است. اکنون دوران کمک و همدلی است. همه باید دست به دست هم داده و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: