گفت‌وگوی دیدار با یک کارشناس عمرانی درباره مشخصات وزیر راه و شهرسازی

امیرآریازند: وزیر راه و شهرسازی باید شهر و زیرساخت را بشناسد

امیر آریازند، قائم مقام پیشین معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران در گفت‌وگو با دیدارنیوز درباره مشخصات یک وزیر کارآمد توضیح داد.

کد خبر: ۱۶۹۰۸۱
۱۰:۵۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: مسعود پزشکیان برای تعیین وزرای دولت خود و معرفی آنها به مجلس شورای اسلامی شورای تحت عنوان «شورای راهبری تعیین وزرای دولت چهاردهم» را تشکیل داده و ذیل آن نیز چند کارگروه تخصصی شکل گرفته است. امیر آریازند، قائم مقام پیشین معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران در استودیو دیدارنیوز حاضر شد و در مورد مشخصات یک وزیر کارآمد راه، مسکن و شهرسازی توضیح داد.

ویدیو کامل گفت‌وگو با آریازند را اینجا، در یوتیوب و آپارت دیدارنیوز ببیند و بشنوید

 

یکی از وزرات‌خانه‌هایی که باید از این مسیر رییس خود را بشناسد، وزیر راه، مسکن و شهرسازی است. یکی از مهمترین وزرات‌خانه‌های کشور چشم مردم و امید آنها به عملکرد آن است. در دولت مرحوم ابراهیم رئیسی دو طول سه سال دو وزیر در این نهاد کار کردند. رستم قاسمی که به علت بیماری حدود یک سال و نیم بعد از وزرات فوت کرد و مهرداد بذرباش که اکنون وزیر راه، مسکن و شهرسازی دولت سیزدهم است. او در سفر سید ابراهیم رئیسی به شمال غربی کشور که منجر به سقوط بالگرد رییس جمهور شد، حضور داشت، اما جان سالم به در برد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: