مجازاتی جالب برای مزاحمان همیشگی اورژانس

مزاحم تلفنی‌ها به نظافت آمبولانس‌ها محکوم شدند

در حالی که هر هفته در خبر‌ها می‌شنویم که صد‌ها بار مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران ایجاد می‌شود، این بار در اتفاقی جالب دو تن از مزاحم تلفنی‌ها محکوم به نظافت و شست‌وشوی آمبولانس شده‌اند.

کد خبر: ۱۶۹۰۵۷
۱۸:۲۴ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از محکومیت ۲ تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران به نظافت و شست‌وشوی آمبولانس خبر داد.

اسماعیل فراهانی در گفتگو با ایسنا، درباره مجازات دو مزاحم تلفنی مرکز اورژانس استان تهران گفت:‌متاسفانه مزاحمان تلفنی یکی از چالش‌های جدی اورژانس محسوب می‌شوند و گرچه با کمک رسانه‌ها و فرهنگسازی انجام شده از شمار مزاحمان تلفنی کاسته شده است، اما همچنان برخی از افراد با اهداف مختلف با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته و ایجاد مزاحمت می‌کنند. حتی برخی از این افراد گزارش‌های دروغینی را اعلام می‌کنند که در موارد با توجه به نوع گزارش و درخواست مطرح شده اعزام آمبولانس یا موتورلانس نیز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مزاحمان تلفنی در روند خدمت‌رسانی اورژانس اخلال ایجاد می‌کنند، گفت: در همین راستا نیز جلساتی میان مسئولان اورژانس با مسئولان قضایی برگزار شده و هماهنگی خوبی نیز در این زمینه وجود دارد که در مواردی موجب صدور حکم برای مزاحمان نیز شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران از صدور حکم یکی از قضات برای دو تن از مزاحمان تلفنی سامانه ۱۱۵ اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به مزاحمت‌های تلفنی مکرر دو نفر و ایجاد خلل در روند خدمت رسانی اورژانس استان تهران به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، اداره حقوقی سازمان اورژانس استان تهران اقدام به شناسایی این دو نفر کرده و شکایت خود را از آنان به ثبت رساند.

فراهانی با بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی دو مزاحم تلفنی شناسایی و احضار شدند، گفت: پس از پایان تحقیقات و برگزاری جلسه دادگاه، متهمان پرونده توسط قاضی دادگاه ضمن الزام به پرداخت جزای نقدی به موجب ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی موظف به شست‌وشو و نظافت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس نیز شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: