میبدی می‌گوید کاسبان تحریم در حوزه علمیه هم نفوذ دارند

فحاشی در نمازجمعه از پشت پرده هدایت می‌شود/ دولت سایه یک جریان خطرناک است

حجت الاسلام فاضل میبدی با بیان اینکه جریانی که در نماز جمعه علیه ظریف شعار می‌دهند و فحاشی می‌کنند از پشت پرده هدایت می‌شوند، گفت: دولت سایه یک جریان خطرناک است و اگر دولتمردان و دلسوزان به هوش نباشند این جریان برای منافع خودش منافع ملی را بر باد می‌دهد همان طور که تاکنون انجام دادند و جلوی برجام، مذاکرات و FATF را گرفتند و میلیارد‌ها دلار به این کشور آسیب وارد کرده است.

کد خبر: ۱۶۹۰۰۲
۰۸:۱۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کاسبان تحریم که می‌گفتند اگر رفع تحریم شویم منافع ما در خطر است، در مجلس و بسیاری جا‌ها نفوذ دارند و هنوز دست از کار خودشان نکشیده‌اند. در حوزه علمیه هم نفوذ دارند.

حجت الاسلام فاضل میبدی در گفتگو با ایلنا، درباره این‌که هنوز دولت چهاردهم آغاز به کار نکرده و رئیس‌جمهور منتخب کابینه خود را به مجلس اعلام نکرده شاهدیم از تریبون نماز جمعه به رئیس شورای راهبردی دولت منتخب دشنام داده می‌شود در صورتی که در دولت سیزدهم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی تریبون‌های نماز جمعه مدام در حال تشویق دولتمردان بودند و چرا جریان تندرو به این سرعت دست به تخریب اطرافیان دولت جدید زده است، گفت: معمولا در این دولت از تحریم‌ها سوءاستفاده مالی می‌کردند، یا کاسبان شغل بودند یا تحریم؛ فرقی نمی‌کند، حال که این‌ها دیگر منافع خودشان را از دست رفته می‌بینند به هر چیزی متوسل می‌شوند تا این دولت را خرد کنند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: یقیناً و قطعا این گروهی که دست به این کار‌ها می‌زند، دغدغه دین، مملکت و منافع ملی ندارند و نه نظام را می‌شناسند و نه رهبری را قبول دارند؛ فقط منافع خودشان را می‌شناسند و بس. آقای ظریف آمد در تلویزیون سخنی گفت که به نظر من سخن درستی بود.

وی با بیان این‌که این جریانی که در نماز جمعه فحاشی می‌کند از پشت پرده هدایت می‌شود و خودجوش نیست، اظهار داشت: در اتاق فکرشان می‌نشینند، طرح می‌دهند و فکر می‌کنند که فردا چه کار کنیم؟ به بعضی تریبون‌ها و گروه‌های خودشان دستور می‌دهند که بلند شوید و شعار دهید؛ در واقع یک جریانی که در قدرت بوده می‌خواهد باقی بماند الان حس می‌کند که نمی‌تواند با همان کیفیت در قدرت باقی بماند بنابراین به هر وسلیه‌ای می‌خواهد این دولت را خرد کند و نگذارد موفق شود و از الان برای این‌که به منافع خودش دست یابد ناکامی و شکست را نصیب ملت کند

میبدی درخصوص اظهارات سعید جلیلی درباره اقدامات دولت سایه گفت: در صدر اسلام و زمان پیغمبر هم چنین چیزی وجود داشت، شب یک چیز می‌گفتند و روز یک چیز دیگر. یک جریانی می‌خواهد پشت پرده و مخفی علیه دولت مستقر کار کند. انتظار این است از دستگاه‌های حاکمیت به ویژه رهبری نظام جلوی این تحرکات را بگیرند. اگر دولت سایه بخواهد کارش را با این شکل و شیوه‌ای که ما مشاهده می‌کنیم ادامه دهد، خطرناک است، این‌که هیچ دولتی را این‌ها تحمل نکنند جز دولت خودشان و بر اساس منافع خودشان عمل کنند، قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: دولت اول روحانی داشت کارش را انجام می‌داد و مسئله برجام را به نهایت می‌رساند، داشت مذاکرات را به نفع کشور حل می‌کرد، آن هم مذاکراتی واقعا عزتمندانه که از موضع بالا بود و همه آمریکایی‌ها از هوش بالای تیم ایران به ویژه ظریف تعجب کرده بودند، حال چه کسی جلوی این اقدامات ایستاد؟ همین کاسبان تحریم که می‌گفتند اگر رفع تحریم شویم منافع ما در خطر است، در مجلس و بسیار جا‌ها نفوذ دارند و هنوز دست از کار خودشان نکشیده‌اند. در حوزه علمیه هم نفوذ دارند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت سایه یک جریان خطرناک است و اگر دولتمردان و دلسوزان به هوش نباشند این جریان برای منافع خودش منافع ملی را بر باد می‌دهد همان طور که تاکنون انجام دادند و جلوی برجام، مذاکرات و FATF را گرفتند و میلیارد‌ها دلار به این کشور آسیب وارد کرده است، این جریانِ مرموز سایه خطرناک است و اگر جلوی آن ایستادگی نکنند، آسیب‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: