«رافا» هنوز زنده است و می‌جنگد ..

گردوخاک نادال در ۴ ساعت!

رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس بار دیگر هوادارانش را غافلگیر کرد؛ او در نبردی سنگین و ۴ ساعته آن هم در ۳۸ سالگی برنده از میدان خارج شد و به نیمه‌نهایی تنیس آزاد سوئد رسید. حالا باید دید بدن او که سال‌ها مصدومیت را تحمل کرده، در این مرحله چه واکنشی نشان خواهد داد.

کد خبر: ۱۶۸۹۴۶
۱۰:۰۱ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رافائل نادال در ماراتنی پرافت‌وخیز و نزدیک با پیروزی ۲ بر یک مقابل ماریانو ناوونه راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ۲۵۰ امتیازی بوستا شد.

به نقل از تنیس‌فا، اسطوره ۳۸ ساله اسپانیایی در جدالی طاقت‌فرسا که چهار ساعت به طول انجامید و ۱۸ بریک سرویس داشت، شکست در تایبریک ست اول را با پیروزی ۷-۵ در ست دوم پاسخ داد و در ست سوم بعد از اینکه ۵-۲ جلو افتاد با مقاومت حریف سرسخت آرژانتینی بالاخره ۷-۵ پیروز شد تا به اولین نیمه‌نهایی خود در رقابت‌های این فصل برسد.

این دیدار با سه دقیقه کمتر نسبت به دیدار حماسی نادال و جوکوویچ در نیمه‌نهایی مادرید ۲۰۰۹ به دومین دیدار طولانی ۲ از ۳ ست در تاریخ تنیس تبدیل شد.

این اولین نیمه‌نهایی ماتادور از سال ۲۰۲۲ به این سو به حساب می‌آید.

نادال برای صعود به فینال این مسابقات باید امروز با دویه آیدوکوویچ نفر ۱۳۰ رده‌بندی جهانی رقابت کند.

به گزارش دیدارنیوز، نادال پس از این بازی سنگین و طولانی، با یک جوان دیگر جدال خواهد کرد و آمادگی بدنی او، حرف اول را خواهد زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: