با اعلام ای اف سی

سپاهان ۸۲ هزار دلار جریمه شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، باشگاه سپاهان ایران را به دلیل خروج دیرهنگام اعضای این تیم از رختکن، پرتاب اشیا به زمین، بروز درگیری میان هواداران و .. در مجموع ۸۲ هزار دلار جریمه کرد.

کد خبر: ۱۶۸۸۸۸
۱۲:۰۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: باشگاه سپاهان با جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای اخیر کمیته انضباطی و اخلاق این کنفدراسیون را منتشر کرد.

بر این اساس اتفاقات دیدار رفت تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، به‌صورت کامل زیر ذره‌بین ناظران AFC قرار گرفت. باشگاه سپاهان به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن برای شروع بازی و تأخیر ۱.۵ دقیقه‌ای در آغاز مسابقه، هزار دلار جریمه شد.

در بند بعدی مربوط به جرایم طلایی‌پوشان آمده که به دلیل پرتاب ۱۲ شیء (شامل پنج بطری آب و هفت دستمال رولی) به زمین یا محوطه اطراف آن، پرتاب ۲۶ شیء آتش‌زا و نیز بروز درگیری میان هواداران، باشگاه سپاهان باید ۷۱ هزار دلار جریمه پرداخت کند.

AFC همچنین نوشت باشگاه سپاهان به دلیل کوتاهی از انجام تعهدات خود برای رعایت و اجرای قوانین ایمنی و انجام اقدامات احتیاطی ایمنی، به پرداخت ۱۰ هزار دلار محکوم شده است. مجموع این جرایم به عدد ۸۲ هزار دلار می‌رسد که باید در مدت ۳۰ روز از صدور حکم پرداخت شود.

سپاهان پس از صعود به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر رده دومی، در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الهلال قرار گرفت و در دیدار‌های رفت و برگشت با نتیجه مشابه ۳ بر یک شکست خورد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: