آلونسو ستاره ایرانی را کنار گذاشت

دردسر تازه برای آزمون!

روزنامه بیلد روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد: ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن سردار آزمون را به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات کنار گذاشته و این بازیکن حق شرکت در تمرینات گروهی را نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۸۸۱۰
۰۹:۵۶ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وضعیت سردار آزمون در بایرلورکوزن بدتر از گذشته شده و او دیگر حق حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

سردار آزمون پس از اتمام قرارداد قرضی‌اش با آاس رم به بایرلورکوزن برگشته و منتظر مشخص شدن وضعیتش برای فصل آینده است. باشگاه رم از حضور یک‌ساله سردار آزمون رضایت داشت، اما به‌دلیل محدودیت‌های مالی نتوانست برای جذب این ستاره اقدام کند و همین موضوع باعث شد در پایان فصل به لورکوزن برگردد.

لورکوزن که فصل گذشته قهرمان بوندس‌لیگا شده، برنامه‌ای برای استفاده از آزمون ندارد و به دنبال فروش اوست، اما ستاره ایرانی تا زمان امضای قرارداد با تیم جدید باید در تمرینات تیم آلمانی حضور پیدا کند.

اخراج سردار پس از بی‌انضباطی عجیب

روزنامه بیلد روز گذشته اعلام کرد: ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن سردار آزمون را به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات کنار گذاشته و این بازیکن حق شرکت در تمرینات گروهی را نخواهد داشت. گویا آزمون در تمرین بعد از ظهر دوشنبه تیمش غیبتی غیر موجه داشت و این باعث شد تا ژابی آلونسو، او را از تمرین گروهی اخراج کند. در حال حاضر سردار اجازه حضور در تمرین گروهی لورکوزن را ندارد و حتی در زمانی متفاوت از زمان تمرین ستارگان لورکوزن، تمرین انفرادی انجام می‌دهد. لورکوزن قصد دارد در نقل‌وانتقالات تابستانی سردار آزمون را بفروشد و در حال بررسی پیشنهادات است.

فریاد آلونسو از بی‌نظمی!

به نظر می‌رسد اولین دردسر جدی این فصل برای ژابی آلونسو در روز دوم تمرینات بایرلورکوزن ایجاد شده است.

گفته می‌شود سردار آزمون پس از پایان یافتن تمرینات، علت غیبت غیرموجه خود را احساس ناخوشی و احوال نامناسب عنوان کرده. حالا با پیش آمدن این وضعیت، سردار که فصل پیش به صورت قرضی در رم بازی می‌کرد، دیگر با بقیه بازیکنان تمرین نخواهد کرد. به نظر می‌رسد تنها بی‌نظمی و نقض قوانین تیمی علت اخراج آزمون نیست، بلکه او در وضعیت بدنی قرار دارد که ایده‌آل نیست! او روز سه‌شنبه در آزمون عملکرد بدنی شرکت کرد.

اینکه چرا سردار تا این حد رابطه‌اش با کادرفنی لورکوزن شکرآب شده، بر ما پوشیده است. همه از مدت‌ها قبل می‌دانند او در آینده لورکوزن جایی ندارد و باید به دنبال یک تیم جدید برای فصل آینده باشد و قطعا در این تابستان از سوی مسئولان لورکوزن به فروش می‌رسد.

رم برای جذب دائمی او راضی به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیون یورویی نشد و با باشگاه بایرلورکوزن بر سر آزمون به توافق دست پیدا نکرد.
ابتدا گفته می‌شد به دلیل حضور مورینیو در فنرباغچه و علاقه این مربی به سردار، شاید او به سوپرلیگ ترکیه برود، اما او این اخبار را تکذیب کرد.

سویا اسپانیا نسبت به جذب سردار علاقه نشان داده، اما ترجیحش جذب آزمون به صورت قرضی است و میلی برای خرید دائمی او وجود ندارد. احتمالا علت این رفتار‌های آزمون هم فشار آوردن به باشگاه برای خروج هرچه سریعتر از باشگاه تلقی می‌شود؛ هرچند این اتفاقات ممکن است به آینده فوتبالی او لطمه بزند.

آزمون در ابتدای سال ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورویی از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوسته بود و برخلاف تصور هیچ‌گاه نتوانست برای خودش نقشی در تیم رویایی ژابی آلونسو پیدا کند.

او در طول یک سال و نیم در بایرلورکوزن و در طول ۴۴ بازی ۵ گل زد و پس از انتقال به رم در یک فصل و در طی ۲۹ بازی، ۳ بار موفق به گلزنی شد. ژابی آلونسو در فصلی که مهم‌ترین نماینده فوتبال آلمان در لیگ قهرمانان است، به هیچ وجه تاب بی انظباطی را ندارد و بعید به نظر می‌رسد آزمون بتواند در تیم او ماندگار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: