بیروی پرحاشیه با سرخ‌ها وداع کرد

بیرانوند و حسرت یک بازی بیشتر!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران سرانجام پس از حواشی فراوان در پرسپولیس و فسخ قرارداد، با هواداران سرخ خداحافظی کرد اما در حسرت یک رکورد خاص باقی ماند.

کد خبر: ۱۶۸۷۵۹
۱۰:۱۲ - ۲۶ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: علیرضا بیرانوند در شرایطی از پرسپولیس خداحافظی کرد که تنها یک بازی تا آمار خاص فاصله داشت.

قصه بیرانوند با پرسپولیس این بار به شکلی متفاوت به پایان رسید و حالا این بازیکن که از هواداران این باشگاه خداحافظی کرده با سرخپوشان وارد دعوای حقوقی شده است؛ حالا تماشاگرانی که بار‌ها در ورزشگاه او را تشویق کرده بودند، با دلخوری از او دل می‌کنند.

بیرانوند که در این فصل در چند بازی بازوبند پرسپولیس را نیز در اختیار داشت، جزء بازیکنانی بود که می‌توانست خود را در جدول بیشترین بازی برای پرسپولیس بالا بکشد، اما حالا این تیم را ترک کرده است.

نکته جالب توجه اینکه بیرو طی ۶ فصل حضور در پرسپولیس، در مجموع ۱۹۹ بازی رسمی با شماره یک سرخ‌ها انجام داد و یک بازی تا رسیدن به جمع ۲۰۰تایی‌های تاریخ این باشگاه کم آورد. اگر ۵ بازی مصدومیت و محرومیت او در فصل گذشته پیش نمی‌آمد او از مرز ۲۰۰ مسابقه عبور می‌کرد.

بیرانوند در رده هفدهم بیشترین بازی برای پرسپولیس این تیم را ترک کرد و این فصل حمید درخشان را پشت سر گذاشت. از تیم حال حاضر امید عالیشاه با ۲۶۳ بازی در رتبه سوم است و این فصل با رد شدن از محمد پنجعلی در رده دوم از این حیث قرار می‌گیرد. علی پروین با ۳۴۱ بازی رکوردی دست نیافتنی دارد که ممکن است در صورت تداوم حضور عالیشاه در پرسپولیس، این بازیکن به این رکورد حمله کند.

به گزارش دیدارنیوز، بیرانوند شب گذشته با انتشار پیامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. انتظار می‌رود او در فصل جدید با پیراهن تراکتور تبریز به میدان برود.

 

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: