شمخانی: کوتاهی در خدمت به مردم غیر قابل بخشش و خیانت است

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که به خوزستان سفر کرده است در جلسه شورای اداری این استان بر ضرورت بسیج امکانات استان برای رفع چالش‌های موجود تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۸۷۵
۰۸:۴۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی شمخانی با تفکیک چالش های کشور به سه بخش فرا ملی، ملی و استانی ضرورت بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های ملی و استانی برای کاهش نارسایی‌های موجود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مسئولان استان باید تلاش کنند چالش‌های استانی به چالش های ملی تبدیل نشود.

وی در ادامه گفت: باید با تفکیک صحیح چالش‌ها و تمرکز ظرفیت‌ها برای از میان بردن مشکلات قابل حل با شهامت و روحیه جهادی تلاش کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به موقعیت ژئوپلتیک، ژئواکونومیک و ژئو استراتژیک استان خوزستان گفت: خداوند نعمت را بر این استان و ایران تمام کرده و همه ما باید مسوولانه با مدیریت هوشمندانه این نعمت های خدادادی را در مسیر اعتلا و توسعه همه جانبه استان و کشور فعال کنیم و اگر چنین نکنیم به خودمان و نسل های آینده جفا کرده‌ایم.

شمخانی با بیان اینکه مردم خوزستان بی نظیرند و برای دفاع از کشور بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم کرده‌اند گفت: مقاومت ۳۳ روزه مردم خرمشهر و یک سال ایستادگی کم نظیر مردم آبادان در محاصره و دیگر حماسه های بزرگ، گواه صادقی است که این مردم با سربلندی و افتخار امتحان خود را پس داده اند.

وی هرگونه کوتاهی، کاهلی و سستی در خدمت به این مردم "فداکار و پای کار" را غیر قابل بخشش و خیانت توصیف کرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با تمرکز بر نقاط ضعف ما بحران آفرینی و سپس موج سواری می کند و هر جا ما ضربه خوردیم از قوت دشمن نبود بلکه از غفلت و ضعف ما و بی‌عملی ما بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر ما با تلاش مستمر و مدیریت هوشمندانه نقاط ضعف و آسیب پذیرمان را بویژه در حوزه های اقتصادی ترمیم کنیم و از بین ببریم، دشمن خلع سلاح خواهد شد.

دریابان شمخانی با اشاره به تمرکز دشمن بر استفاده از چالش‌های اقتصادی گفت: رزمندگان خط مقدم این جنگ اقتصادی مسئولان و فعالان حوزه اقتصادی هستند که باید همانند رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با همه وجود و پای کار آوردن سرمایه های خود در صحنه حاضر باشند و مجاهدت کنند.

وی اظهار امیداوری کرد با همت و همیّت و مدیریت صحیح  همه مسئولان استان آلام و  مشکلات خوزستان به کمترین حد ممکن تقلیل یابد و پیشرفت را در همه حوزه ها بیش از گذشته شاهد باشیم
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: