مظلومی: شورای نگهبان کارنامه بسیار خوبی دارد

محمدطلا مظلومی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلام گفت: شورای نگهبان فارغ از سلایق افراد به دقت به وظیفه خود عمل کرده است و کارنامه بسیار خوبی دارد.

کد خبر: ۱۶۸۷۱۶
۱۱:۰۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شورای نگهبان همواره فارغ از سلایق سیاسی با در نظر گرفتن مصالح نظام و شرع مقدس اسلام گام برداشته است.

محمدطلا مظلومی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در طول این سال‌ها، بیان کرد: ما اگر مروری بر ساختار کشور‌های دنیا داشته باشیم، برای پایش و اطمینان از توانمندی و سلامت مدیران یک ساختار و سازمانی را پیش بینی کرده‌اند. در جمهوری اسلامی ایران با یک عمق بخشی و نگاه راهبردی نسبت به این موضوع ساختار و تشکیلاتی به نام شورای نگهبان ایجاد شد که بار معنایی بسیار حقوقی و عقلایی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در طول این سال‌ها شورای نگهبان با توجه به شرح وظایف و ماموریت‌های خود هم در بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم ریاست جمهوری و هم خبرگان رهبری و هم در تطبیق مصوبات مجلس با شرع و قانون اساسی فارغ از اینکه چه دولت و چه افرادی روی کار هستند با ملاحظه مصالح نظام و شرع مقدس اسلام و مستند به قانون اساسی وظیفه خود را به عنوان چشم بینای نظام گام برداشته است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای نگهبان فارغ از سلایق افراد به دقت به وظیفه خود عمل کرده است و کارنامه بسیار خوبی دارد. شورای نگهبان پشتوانه نظام است برای اینکه نظام از ریل و مسیر اصلی خود زاویه پیدا نکند و هم قانون اساسی ما به خوبی اجرا شود و هم مردم سالاری دینی که برآمده از منویات مقام معظم رهبری است تحقق پیدا کند.

وی در ادامه تاکید کرد: جا دارد اکنون که نزدیک به سالگرد تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان هستیم، ضمن تبریک این مناسبت از همه دستاندرکاران در شورای نگهبان تقدیر و تشکر کنم. در این شش ماه گذشته دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری که هر کدام دو مرحله‌ای شد با راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، رقابت، مشارکت برگزار شد. شورای نگهبان نیز در این حوزه توانست موفق عمل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: