مهاجم در پی شلیک نیرو‌های تک‌تیرانداز کشته شده است

ترور ناموفق ترامپ؛ رئیس جمهور سابق آمریکا مجروح شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی در کمپین انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، مورد هدف گلوله قرار گرفت اما از این ترور جان سالم بدر برد.

کد خبر: ۱۶۸۶۴۸
۰۸:۱۶ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در جریان سخنرانی در یک کمپین انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، مورد هدف گلوله قرار گرفت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که خطری جان رئیس جمهور پیشین آمریکا را تهدید نمی‌کند و او برای بررسی به یک مرکز درمانی محلی منتقل شده است. تصاویر منتشر شده از زمان تیراندازی، خون را روی صورت ترامپ نشان می‌دهد.

ترامپ در یک پست در شبکه اجتماعی متعلق به خودش تحت عنوان «تروث مدیا» نوشت که گلوله به قسمت بالای گوش سمت راست او اصابت کرده است.

تصاویر منتشر شده از لحظه حادثه نشان می‌دهد که ترامپ در حالی که مشغول سخنرانی بود صدای شلیک چندین گلوله به گوش رسید و ناگهان رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون محل سخنرانی زانو زد. لحظاتی بعد، وقتی دوباره ترامپ روی پاهایش ایستاد، تصاویر رد خون را روی صورت او نشان می‌داد. او همچنین در آن لحظات دست‌هایش را مشت کرده و فریاد‌هایی را سر می‌داد.

ترامپ بلافاصله با کمک نیرو‌های پلیس مخفی آمریکا از محل خارج و به یک مرکز درمانی منتقل شد تا مداوا آنجا روی او صورت گیرد. جو بایدن در بیانیه‌ای این حمله را محکوم و گفته است که تلاش کرده با ترامپ به صورت تلفنی صحبت کند.

به گفته دادستان محلی، مهاجم که هویت او هنوز اعلام نشده بلافاصله در پی شلیک نیرو‌های تک‌تیرانداز کشته شده است. همچنین یک نفر دیگر از حضار هم جان خود را از دست داده است. ضمن اینکه حال یکی دیگر از حاضرین در مراسم هم وخیم گزارش شده است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: