غول برره در گفت‌وگوی اختصاصی با دیدارنیوز

احمد ایراندوست، دلایل خود در حمایت از پزشکیان را بیان کرد+ویدیو

احمد ایراندوست، بازیگر و بادیگارد که همه او را به عنوان غول برره می‌شناسند، در گفت‌وگوی ویدیویی خود با دیدارنیوز دلایل خود در حمایت از مسعود پزشکیان را بیان کرد.

کد خبر: ۱۶۸۶۲۶
۱۷:۲۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: خبرنگار دیدارنیوز امروز شنبه 23 تیرماه 1403 به دیدن احمد ایراندوست رفت و درباره حمایت او از مسعود پزشکیان پرسش‌هایی را مطرح کرد که در سه قسمت با هم می‌بینیم و می‌شنویم.

ویدیوی کامل را اینجا و در تلگرام و اینستاگرام دیدار ببینید و بشنوید

 

احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ آبادان) بازیگر، بادیگارد و خوانندۀ ایرانی است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل آبادان و اصالتا عرب ایرانی و از کشتی گیران هم دورۀ غلامرضا تختی بود.

ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه‌اش به او داد.

بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌ که محافظ شخصی افراد سرشناسی، چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری، ویتنی هوستون و شیخ محمد بوده‌است.

اما این ادعا هیچگاه ثابت نشده است. او از حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ بود. اما در اواخر دوره ریاست جمهوری روحانی از منتقدان جدی او بود.

ایراندوست در انتخابات دوره چهاردهم از مسعود پزشکیان حمایت کرد و معتقد است رای قابل توجهی برای او به ارمغان آورده است. همچنین می‌گوید به او پیشنهاد شده محافظت از رییس جمهور را به عهده بگیرد ولی اضافه می کند، بادیگاردهای رییس جمهور از سازمان های خاصی انتخاب می‌شوند و کار سختی است که این مسئولیت را به او بدهند. او اضافه می‌کند که می‌تواند به صورت نمادین در سفرهایی آقای پزشکیان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ایالت متحده آمریکا دارد، او را همراهی کند، چون در این کشورها شناخته شده است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: