پزشکیان مطرح کرد

پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران گفت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم.

کد خبر: ۱۶۸۵۳۴
۱۲:۳۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

وی با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته است، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آن‌ها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده ام، افتخار می‌کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: