پیشنهاد تراکتور به اسکوچیچ چقدر بود؟

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور از شرایط امضای قرارداد و توافق با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرد و اعلام کرد که این مربی با مبلغی پایین‌تر از پیشنهاداتی که چند باشگاه دیگر به او داده بود هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

کد خبر: ۱۶۸۴۷۹
۱۱:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: با اعلام مظفری‌زاده اسکوچیچ روز شنبه در تبریز حضور پیدا خواهد کرد. 

سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور از شرایط امضای قرارداد و توافق با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرد و اعلام کرد که این مربی با مبلغی پایین‌تر از پیشنهاداتی که چند باشگاه دیگر به او داده بود هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

مظفری‌زاده اعلام کرد: اوایل هفته گذشته بود که زنوزی برای اینکه نگرانی هواداران برطرف شود دستور دادند که امورات تیم پیگیری شود و هیئت مدیره وظیفه انتخاب بازیکنان و سرمربی را به من محول کرد و پیگیری‌های زیادی داشتیم به اتفاق همکارانمان تا بنا به نیاز‌های تیم و نقاط ضعفی که داشتیم بدون اینکه به اسکلت تیم دست بزنیم بتوانیم نفراتمان را انتخاب کنیم و یک سرمربی موفق و بابرنامه را به تیم اضافه کنیم که به این جمع‌بندی رسیدیم و اسکوچیچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

او در ادامه افزود: اسکوچیچ شنبه هفته آینده در تبریز خواهد، او قراردادش را با تراکتور امضا کرده، انتخاب ایشان ضرب العجلی نبود، ما از مربیان مدنظر برنامه خواسته بودیم و با بررسی تمامی جوانب او را انتخاب کردیم و نفرات مدنظر را هم جذب خواهیم کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: