جواد نیک‌بین، نماینده مجلس مطرح کرد

دولت پزشکیان اصلاحات اساسی را شروع کند/ این انتخابات نشان داد هیچ تقلبی صورت نمی‌گیرد

جواد نیک‌بین، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مسعود پزشکیان باید اصلاحات اساسی را شروع کند، گفت: بسیاری در داخل و خارج کشور می‌گفتند شورای نگهبان یا حاکمیت طرفدار شخص خاصی هستند و هیچ وقت اجازه نخواهند داد پزشکیان برنده انتخابات شود، اما این انتخابات نشان داد که هیچ تقلبی صورت نمی‌گیرد.

کد خبر: ۱۶۸۴۶۲
۰۹:۲۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دکتر پزشکیان باید اصلاحات اساسی را شروع کند و مجلس هم حتماً طبق قانون حمایت می‌کند و البته برای اینکه دولت بتواند توفیقات خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد نظارت دقیق هم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین ضمن تبریک به انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران افزود: برای همراهان و تمامی طرفداران رئیس جمهور منتخب احترام قائل هستیم.

وی با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات ۱۵ تیرماه ملت بزرگ ایران با حضور بیش از ۵۰ درصد در پای صندوق‌های رأی بودند، اذعان کرد: گرچه بسیاری در داخل و خارج کشور می‌گفتند شورای نگهبان یا حاکمیت طرفدار شخص خاصی هستند و هیچ وقت اجازه نخواهند داد پزشکیان برنده انتخابات شود، اما این انتخابات نشان داد که هیچ تقلبی صورت نمی‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم خطر قرمز نظام است، خاطرنشان کرد: انتخابات اخیر نشان داد که مردم هر فردی را انتخاب کنند حاکمیت و شورای نگهبان همان را اعلام می‌کنند.

نیک‌بین با بیان اینکه پزشکیان با همت مردمی که پای صندوق‌ها آمدند به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران شد، گفت: امیدواریم با تعامل و پشتکار دولت چهاردهم شاهد اتفاقات خوبی برای کشور باشیم.

وی تأکید کرد: تمامی نهاد‌های مختلف کشور باید دست به دست هم دهند و کار‌هایی که نیاز به اصلاح دارد و به خصوص در انجام کار‌های زیرساختی به کمک دولت پزشکیان بیایند.

نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم دولت سرانجام خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد، افزود: بدون شک با تعامل، کار و تلاش است که مردم راضی می‌شوند.

وی تصریح کرد: سلایق سیاسی همه می‌آیند و می‌روند، ولی آنچه که در این نظام ثابت می‌ماند مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.

نیک‌بین گفت: امیدوارم که پزشکیان بتواند با اجرای درست قانون رضایتمندی بیشتری برای مردم ایجاد کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: