بحران در اسرائیل

راه فراری نیست؛ تاریخ محاکمه «نتانیاهو» اعلام شد

روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم اعلام کرد: براساس حکم قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، او باید روز ۲ دسامبر در دادگاه حضور یافته و در مورد این پرونده شهادت خود را ارائه کند.

کد خبر: ۱۶۸۴۵۶
۰۸:۳۸ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: دادگاه اسرائیل بعد از رد درخواست تعویق ارائه شده توسط وکلای مدافع بنیامین نتانیاهو، روز ۲ دسامبر آینده را به عنوان موعد حضور وی در دادگاه اعلام کرد.

روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم در خبری در این رابطه اعلام کرد، براساس حکم قاضی دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، او باید روز ۲ دسامبر در دادگاه حضور یافته و در مورد این پرونده شهادت خود را ارائه کند.

این حکم در حالی از سوی قاضی صادر شد که وکلای مدافع وی خواهان تعویق جلسه دادگاه به بعد از مارس ۲۰۲۵ (فروردین سال آینده) شده بودند.

وکلای مدافع نتانیاهو به بهانه اوضاع جنگی خواهان تعویق محاکمه وی شدند، اما قاضی دادگاه حاضر به پذیرش این خواسته آن‌ها نشد و اعلام کرد نتانیاهو باید در موعد مدکور در دادگاه حاضر شود.

قاضی دادگاه تاکید کرد، با توجه به اینکه این پرونده پیچیده و به شکل غیر عادی گسترده است، منافع عمومی در این تصمیم است و دلایل وکیل مدافع نتانیاهو قابل پذیرش نیست.

دادستانی رژیم صهیونیستی هم درخواست تعویق هشت ماهه محاکمه نتانیاهو را به بهانه شرایط جنگی غیر عادی توصیف کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: