کوثری می‌گوید رئیس‌جمهور منتخب روش شهید رئیسی را دنبال کند

نماینده مجلس: همه باید به پزشکیان کمک کنند

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به پایان انتخابات، همه باید به پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کمک کنند که لازمه آن کنار گذاشتن رقابت‌های انتخاباتی است.

کد خبر: ۱۶۸۴۵۳
۰۸:۲۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مهم خواندن همدلی جریان‌های سیاسی گفت: اکنون باید رقابت‌های انتخاباتی کنار گذاشته شده و همه به دولت چهاردهم کمک کنیم و فراموش نکنیم که رئیس‌جمهور منتخب رئیس‌جمهور همه مردم و کشور است.

اسماعیل کوثری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پایان انتخابات، همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند که لازمه آن کنار گذاشتن رقابت‌های انتخاباتی است.

وی افزود: البته رئیس‌جمهور منتخب هم باید به این موضوع توجه کند که از همه توانمندی‌های ملت ایران و مردم کمک گرفته و برنامه‌هایش را براساس قانون برنامه هفتم تنظیم کنند.

نماینده تهران با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت سیزدهم گفت: رئیس‌جمهور منتخب روش شهید رئیسی را دنبال کند و طبق وعده‌هایش سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم را ملاک قرار دهد. در این راستا انتظار می‌رود که دستگاه‌های مختلف هم به پزشکیان کمک کنند.

کوثری با مهم خواندن همدلی جریان‌های سیاسی در عین حال گفت: وظیفه مردم و نمایندگان مجلس این است که اگر مواردی خلاف سیاست‌های کلی و قانون مشاهده کردند، تذکر سازنده دهند تا همه چیز براساس سیاست‌های کلی و قانون طی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: