فوتبال ایران و رقم‌های عجیب در هر فصل

ستاره‌ها در انتظار پول بیشتر!

در حالی که حقوق کارگران و کارمندان در ایران تنها ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش داشته و گرانی‌ها به شدت در سال جاری ادامه دارد، اما بازیکنان فوتبال کشورمان در دنیای دیگری هستند و رقم‌های آن‌ها هر فصل چند میلیارد چند میلیارد بالا می‌رود!

کد خبر: ۱۶۸۴۲۰
۱۲:۴۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مهاجم خوزستانی پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود با این تیم را یک فصل دیگر تمدید کند.

عیسی آل‌کثیر همیشه نشان داده علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. عیسی، اما در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم با مدیران پرسپولیس بر سر رقم قرارداد به توافق نرسید و به پیشنهاد سپاهان، جواب مثبت داد. آل‌کثیر چمدان خود را بست و به اصفهان رفت، اما همه‌چیز دست به دست هم داد تا او در این تیم درخشش لازم را نداشته باشد. شائبه‌ای که در مورد سیاست سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات ایجاد شده بود، عده زیادی را به فکر فرو برد.

سپاهان در ابتدای لیگ بیست‌وسوم با حضور همزمان رضا اسدی، شهریار مغانلو، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر ترافیک زیادی در خط حمله خود داشت و به برخی از بازیکنان فرصت زیادی نرسید. شائبه این بود؛ سپاهان ستاره‌های رقیب را جذب می‌کند و حتی اگر شده آن‌ها را روی نیمکت می‌گذارد تا رقبا تضعیف شوند! به هر روی عیسی زیر نظر ژوزه مورایس روز‌های خوبی را تجربه نکرد و در نیم‌فصل طی توافقی دو طرفه از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شد.

بازگشتی دراماتیک

عیسی آل‌کثیر پس از ترک سپاهان، بار دیگر با پرسپولیس بر سر میز مذاکره نشست و در نهایت به مدت نیم‌فصل قرارداد خود با سرخ‌پوشان پایتخت را امضا کرد. عیسی با گل‌های کثیر خود برگشت و نقش مهمی در قهرمانی قرمز‌ها داشت. پرسپولیس همیشه در این سال‌ها از نبود یک مهاجم شش‌دانگ ضربه خورده، اما همیشه هم توانسته به آل‌کثیر تکیه کند. عیسی با دم مسیحایی خود جان تازه‌ای به خط حمله پرسپولیس بخشید و موفق شد بهترین گلزن سرخ‌ها در فصل گذشته لقب بگیرد.

اکنون مهاجم خوزستانی دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارد و باید با مدیران این تیم برای لیگ بیست‌وچهارم به توافق برسد. طبق شنیده‌ها رقم پیشنهادی پرسپولیس، عیسی را راضی نکرده است و مذاکرات همچنان ادامه دارد. احتمالا باید منتظر تمدید آل‌کثیر با پرسپولیس باشیم و البته تکرار شدن سناریو فصل گذشته هم دور از ذهن نیست. حال باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار عیسی آل‌کثیر است و آیا فصل آینده او را پیراهن سرخ خواهیم دید یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: