سلیمی: امروز روز انسجام ملی است/ دعوا چیزی جز درگیری برای مردم ندارد

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون فصل سازندگی و حرکت برای ساختن کشور است امروز روز انسجام ملی است لذا همه گروه‌ها برای رفع مشکلات مردم انسجام داشته باشند و بدانند دعوا چیزی جز درگیری برای مردم ندارد.

کد خبر: ۱۶۸۲۹۳
۱۳:۰۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که اکنون دیگر دوره رقابت انتخاباتی تمام شده است، گفت: امروز روز انسجام ملی است و باید همه گروه‌ها برای رفع مشکلات انسجام داشته باشند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌ای داشتند که باید نصب‌العین همه قرار گیرد مبنی بر این‌که همه کسانی که با هر گرایشی در دوران انتخابات حضور داشتند، بدانند که رقابت تمام شده و باید هنجار‌ها به رفاقت تبدیل شود.

وی اضافه کرد: باید همه برای رسیدن به افق‌های بلند تلاش کنیم چرا که نمی‌توان بدون استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و منابع انسانی مسیر را به راحتی طی کرد، لذا باید همگان با استفاده از منابع انسانی و ظرفیت‌ها با یکدیگر همکاری داشته و به تعبیر حضرت آقا نیک‌اندیش باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجددا بر این‌که فصل رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است، اظهار کرد: اکنون فصل سازندگی و حرکت برای ساختن کشور است امروز روز انسجام ملی است لذا همه گروه‌ها برای رفع مشکلات مردم انسجام داشته باشند و بدانند دعوا چیزی جز درگیری برای مردم ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: