یادداشتی از امیررضا اعتمادی

جناب رئیس‌جمهور، کارشناسان به خط هستند!

امیررضا اعتمادی در یادداشت خود پس از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی مسعود پزشکیان، به نکاتی اشاره کرد و نوشت: حال که شیرینی پیروزی را چشیدیم زمان آن است که دیگر منتظر نمانیم و غافل نشویم از زمانی که از دست دادیم، کارشناسان را دعوت کنید و جلسات را آغاز کنید.

کد خبر: ۱۶۸۲۹۰
۱۲:۲۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ امیررضا اعتمادی*: جناب دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور محترم کشورمان ایران، شما از دل جامعه‌ای دغدغه‌مند انتخاب شدید، برای عقیده‌ای آزاد انتخاب شدید و برای تعامل با کارشناسان انتخاب شدید.

حقیقتا نه کارشناسان دیگر توان صبر کردند دارند نه مردم نای ادامه دادن، اما چندی‌ست کورسوی امیدی به نام مسعود پزشکیان برایمان روشن شده؛ پس بیایید بیش از این صبرمان را آزمایش نکنیم و دست به کار شویم (برای ایران) تمام مردم و کارشناسان آماده برای قدم برداشتن در این مسیر سخت، اما پایانی شیرین هستند.

حال که شیرینی پیروزی را چشیدیم زمان آن است که دیگر منتظر نمانیم و غافل نشویم از زمانی که از دست دادیم، کارشناسان را دعوت کنید و جلسات را آغاز کنید، کارشناسان در (دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی، سندیکاها، اصناف و اتحادیه‌ها، دانش بنیان‌ها و...) دیگر نمی‌توانند بیش از این صبر کنند که حرفشان شنیده شود و راه حل‌های خود را برای برون رفت از تورم کمر شکن و عبور از تحریم‌ها بیان کنند!

این انتخابات از این جهت با دیگر انتخابات فرق داشت که مردم به برای تعامل با دولت و شنیده شدن مطالباتشان و عمل به آن پا به میدان گذاشتند، جناب پزشکیان مسئولیت سنگینی بر دوش شما است، اما بدانید که تنها نیستید و این مردم امروز خودشان آستین بالا زده و پشت شما هستند برای ساختن ایرانی قوی با کمک مردمی قویتر.

ما می‌خواهیم کار را زودتر شروع کنیم که همین حالا هم خیلی عقب هستیم! جلسات و نشست‌ها را توسط کمیته‌های مردمی از جنس بخش خصوصی آغاز کنیم و با مشارکت تمام کارشناسان یک جامعه یکدست برای پیشرفت این سرزمین؛ استان به استان، شهر به شهر و روستا به روستا تشکیل دهیم.

ما مردم امروز در صف اول کنار شما هستیم و تا آخر خواهیم ماند برای ایران، با احترام امیررضا اعتمادی.

*عضو اتاق و کارشناس اقتصادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: