حذف ستاره‌های پرمدعا از کوپا آمریکا

برزیل با جام گرفتن قهر کرد! +ویدیو

تیم ملی فوتبال برزیل بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹، دیگر جام بزرگی بدست نیاورده و ناکامی‌های این تیم پرستاره و پرافتخار به کوپا آمریکا ۲۰۲۴ هم رسید.

کد خبر: ۱۶۸۲۶۴
۰۸:۴۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تیم ملی برزیل و تیم ملی اروگوئه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که با تساوی بدون گل تمام شده بود، تیم ملی اروگوئه موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی برزیل را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به نقل از فوتبالی، این بازی حساس‌ترین بازی کوپا آمریکا تا اینجای کار بود چرا که هم برزیل و هم اروگوئه مدعی قهرمانی این دوره از بازی‌ها بوده اند و حالا تیم ملی اروگوئه موفق شده تیم ملی برزیل را حذف کند.

این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد و طبق قوانین کوپا آمریکا به ضربات پنالتی رفت. در ضربات پنالتی تیم ملی اروگوئه موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم ملی برزیل را شکست بدهد و به این ترتیب برزیلی‌ها با ستاره‌های پرمدعای خود از بازی‌های کوپا کنار رفتند.

ادر میلیتائو و داگلاس لوییز دو بازیکنی بودند که پنالتی‌های تیم ملی برزیل را خراب کردند. از سوی دیگر خیمنز هم یک پنالتی برای اروگوئه خراب کرد، اما در نهایت اروگوئه توانست راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

اروگوئه در این بازی از دقیقه ۷۴ ده نفره شده بود.

به گزارش دیدارنیوز، در ادامه ویدیوی ضربات پنالتی این دیدار را مشاهده می‌کنید:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: