پیام‌های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به پزشکیان

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه امروز شنبه، در پیام‌هایی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفتند.

کد خبر: ۱۶۸۲۱۴
۱۲:۰۰ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیام‌هایی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفتند.

به دنبال پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیام‌های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مجامع فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی نوشت:

انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در میان بهت و اندوه از شهادت آیت‌الله رئیسی در دو هفته پیاپی برگزار شد. به منتخب مردم ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و از همه دست اندرکاران انتخابات به ویژه همکارانم در وزارت کشور که آخرین ماموریت دولت مردمی را در نهایت امانت و پاکدستی به اتمام رساندند خدا قوت می‌گویم. برنده انتخابات رهبری حکیم و فرزانه و امت قهرمان ما بودند که خواب دشمنان برای کاهش مشروعیت مردمی نهضت امام راحل (ره) و نظام برساخته آن را بار دیگر آشفته کردند. چراغی را که ایزد بر فروزد / گر ابله پف کند ریشش بسوزد

مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در پیامی، انتخاب «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.
در یادداشت کاظم موسوی بجنوردی آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهور منتخب ملّت ایران

انتخاب شایسته‌تان با رأی قاطع مردم در حماسۀ چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری که در جمعۀ نیمۀ تیرماه رقم خورد، موجی از امید و آرزو پدید آورد و مایۀ مسرّت همگان شد. شما تبلور ارادۀ هم‌میهنان‌تان هستید و ضمن عرض تبریک و تهنیت، از درگاه ایزد منّان، توفیق روزافزون‌تان در نیل به اهداف وطنی را مسئلت می‌کنم.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: