آخرین مناظره قبل از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

جلیلی خطاب به پزشکیان: چرا کشور را قفس می‌نامید؟

سعید جلیلی، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خطاب به پزشکیان گفت: کشور ما را قفس می‌نامید کشوری که این همه فرصت دارد و تعاملات بسیار ارزشمندی را با دنیا دارد و می‌تواند بیشترین و گسترده‌ترین تعاملات را داشته باشد چرا قفس می‌نامید؟

کد خبر: ۱۶۸۰۲۳
۲۲:۱۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کشور ما را قفس می‌نامید کشوری که این همه فرصت دارد و تعاملات بسیار ارزشمندی را با دنیا دارد و می‌تواند بیشترین و گسترده‌ترین تعاملات را داشته باشد چرا قفس می‌نامید؟

سعید جلیلی در دومین مناظره از مناظره‌های دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آقای ظریف اعلام کردند که شما پشت تمام تحریم‌ها بودید و آقای عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد آقای پزشکیان گفت قطعنامه‌های ضدایرانی یک پایش جلیلی است، شما علاوه بر خنثی‌سازی تحریم‌ها برای رفع تحریم‌ها چه کاری خواهید کرد، گفت: امروز مهمان مردم لرستان بودم به شدت از تعبیر نادرستی که درباره شهید سلیمانی شده بود ناراحت بودند و از من خواستند که این مورد را گوشزد کنم. کشور ما را قفس می‌نامید کشوری که این همه فرصت دارد و تعاملات بسیار ارزشمندی را با دنیا دارد و می‌تواند بیشترین و گسترده‌ترین تعاملات را داشته باشد چرا قفس می‌نامید.

پزشکیان گفت: یعنی با تحریم پرواز خواهید کرد.

ادامه دارد ..

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: